Battlefield Hardline вже пішов на золото і скоро з’явиться на полицях реальних та віртуальних магазинів. Вже в кінці березня ми дізнаємося наскільки успішною стала нова частина франшизи. На початку лютого 7 мільйонів гравців кинулися на бета-тест і дозволили Visceral Games зібрати багато даних, відгуків, пропозицій і зауважень. Останнім часом Visceral, як і DICE разом з EA, активно слухають і прислухаються до відгуків про своїх продуктах.

Battlefield Hardline можливо зможе надати трохи свіжості всієї серії. Сьогодні з нами знову Ден Митрі, ком’юніті-менеджер Battlefield, який відповість на кілька запитань про нову гру. Twitter — @dan_mitre

Що першим ви зробили після закриття останньої бета-тесту Hardline?
Я багато пив, хаха. Насправді я став займатися звітністю. Вся команда почала вирішувати деякі проблеми, які виникли в ході бета-тесту і повинні були бути виправлені до релізу. Я також почав шукати різні новини, обговорення, огляди і все що пов’язано з Hardline на YouTube, фансайтах та інших соціальних каналах. Я хотів бути впевненим в успіху бети і гри в цілому.

Були якісь серйозні проблеми під час тесту?
Хіба що недолік сну. Чесно кажучи, бета пройшла неймовірно гладко. Компанія була задоволена результатами телеметрії і загальною стабільністю.

Ви напевно багато працювали?
Простіше буде сказати скільки я спав… 4-5 годин в день. Решту часу я проводив у нашому оперативному центрі, так званому «The War Room». Там були представники з кожного відділу, які намагалися підтримувати загальну стабільність. Ми багато чого прораховували.

У другому бета-тесті взяли участь 7 мільйонів гравців, це те чого ви чекали?
Хіба це не круто? У нас були величезні посмішки на все обличчя, коли ми побачили цю цифру. Це додало нам великий заряд позитиву і впевненості, що дозволило нам зробити гру світового класу.

Відгуки, ймовірно, допомагають виправити якісь проблеми, але навряд чи вони змогли б вплинути на дату виходу, чи не так?
Абсолютно вірно. Бета створена для всього цього — визначення помилок, тестування балансу, уточнення різних елементів, як командна гра, класи, зброю, гаджети, техніка та інше.

А ви самі грали під час бети?
Не так багато, як я хотів. Кілька разів мені довелося пограти, але в основному я заходив, щоб перевірити проблему. Я не міг грати багато заради особистого задоволення. Я пожертвував такою можливістю заради вас!

В якому режимі ви грали в останній раз? Виграли?
Це був режим «Угон», і так, ми розбили в пух і прах биндитов.

Це ваш улюблений режим?
Все залежить від настрою. Іноді я хочу екшену і динаміки з «Твою мать!» моментами, тоді я граю в режимі «Угон». А іноді хочеться більше командних дій, тоді це «Пограбування».

Яка ваша улюблена карта в Hardline?
Мої улюблені карти це «Квартал» і «Акваторія», їх не було на бета-тестах. Вони дуже красиві і відмінно підходять для гри. Ви побачите їх у повній версії.

Що щодо кіберспорту в Hardline?
Hardline вводить два нових режиму, які відмінно підійдуть для кіберспорту. Це «Порятунок» і «Вистежування». Дуже чекаю коли професійні команди будуть грати в них на турнірах.

А як ви думаєте, Battlefield взагалі підходить для кіберспорту?
Безуспловно. В даний час BF робить великі кроки в цій сфері. У нас є партнерство з лігою ESL. Скоро побачимо два нових режиму в справі, які я згадував раніше. Вони точно зможуть надати інтенсивності боїв.

Чи зможуть у майбутньому геймери самі створювати свої кімнати/сервери, може щось на зразок оренди?
Поки що нічого не можу сказати з цього приводу. Стежте за новинами.

Що думаєте щодо голосувань стосовно нових DLC для Hardline?
Було б здорово реалізувати таку ж можливість, як зараз в BF4 з картою-спільноти. Але зараз у мене немає інформації про це.

А якщо б спільнота взяла ініціативу в свої руки і дуже активно голосували за мапу-спільноти, це якось вплинуло б?
Без сумніву. Ми прислухаємося до своїх гравців. Якщо гравці дуже хочуть чогось нового, то ми, звичайно, подумаємо над цим. Так що не бійтеся залишати відгуки.

Щодо програми «Фантом» в Hardline?
Не можу прокоментувати в даний момент. Вибачте!

Який у вас улюблений транспорт в Hardline?
У мене їх два. Адже можна два, вірно? Це бандитський маслкар і бандитський кроссбайк.

Уявіть, що ви потрапили в аварію. У вас є можливість взяти лише дві речі, що б це було?
Легко — моя сумка і моя кішка. Природно, вони були зі мною на кораблі. Готове.

Що-небудь з соціальних медіа можливостей вбудовано в гру?
Приблизно теж саме, що і з Battlefield 4. Поділитися вдалим матчем з друзями, наприклад.

Поруч з вами є зараз якісь дивні речі?
Дивні? Не думаю. Зате є багато всякого шикарного. У мене є маленький лего-набір TMNT, класична фігурка Мікеланджело з 80х і флешка у вигляді «Трансформерів». Хоча, все разом це виглядає дивно.

Що ви зможете дізнатися про гравців, завдяки Hardline?
То що ми завжди хотіли знати: що вам подобається, що терпіти не можете, і як ми можемо зробити гру краще. Залишайте своїм відгуки на форумах і тримайте нас в курсі!

З чого ви розпочали свою кар’єру в сфері відеоігор?
Я був тестером ігор від Vivendi Games. Одними з моїх перших були F. E. A. R. і Scarface. Дивилися фільм «Хлопчик на трьох»? Він непогано відображає те, що тоді відбувалося у відділі тестування.

Якщо б ви могли повернутися в минуле, коли вам було 16 років, щоб ви собі сказали?
«Брат, без жартів… Ти станеш працювати над тайтлом, яка буде прямим конкурентом твоїм улюбленим іграм.» У той час я обожнював Counter-Strike і Half-Life.

Якщо б ви могли жити в будь-якій точці світу, де б це було?
Якщо чесно, я люблю повертатися додому до Каліфорнії. Я дуже багато подорожував, але в Каліфорнії є все — відмінна погода, гарна атмосфера і багато відкритого простору. Відмінне місце для творчої роботи.

Робота вашої мрії-яка вона? В дитинстві ви мріяли про те ж?
Я живу мрією! Ну, однієї з них. Я також хотів би стати професійним автогонщиком або гонщиком на байку.

От і все. Всім спасибі за читання. Чекаємо релізу Hardline і новин з майбутнього Battlefield. Підключайте свій мікрофон і припиняйте грати поодинці! Залишайтеся з нами і не перемикайтеся!

Читайте також:
20 питань з Боббі Міллером
20 питань з Деном Митрі
20 питань з Деном Шерідан