20 питань з Боббі Міллером

0
3

Привіт мої шановні читачі! Радий знову бути з вами!

Місяць тому ми познайомилися з Деном Митрі (Dan Mitre), а сьогодні мозкового штурму піддався Боббі Міллер (Bobby Miller), ком’юніті-менеджер EA Origin і EA Access. Твіттер Боббі Міллера — @UPSLynx

Всім нам знайомий сервіс Origin, без нього неможливо почати грати в сучасні ігри від EA, крім іншого, це сервіс цифрового розповсюдження ігор і контенту для PC і мобільних пристроїв. Сервіс має ряд корисних функцій, на зразок списку друзів або чату, звичайно, не обходиться і без досягнень, хмарного зберігання, авто-оновлення, нагород тощо. В даний час в сервісі Origin поширюється понад 470 ігор, а активна аудиторія складає більше 50 мільйонів гравців, 22 мільйони з них на мобільних пристроях. Близько 5 мільйонів гравців використовують Origin щодня, а у позаминулому році (2013) геймери створили більше 1,3 мільярдів ігрових сесій. Origin був створений в 2011 році, і, як видно, рухається в доброму напрямку.

По інший бік дороги, EA Access з абонентською платою. Сервіс пропонує щомісячну передплату (5$) і щорічну (30$). Завдяки підписці, ви отримуєте доступ до сховища ігор, знижкам в 10%, раннім доступом (на тиждень) та інших плюшок. В даний момент в сховище EA Access знаходиться сім ігор: UFC, Battlefield 4, Madden 25, FIFA 14, Peggle2, Need For Speed Rivals і Plants vs Zombies: Garden Warfare. Ці ігри можна завантажити і грати до тих пір, поки ви підписані на сервіс. Якщо ви скасуєте підписку, то втратите доступ до грі, але завжди зможете придбати її за повну ціну і продовжити гру з того місця, де ви зупинилися. EA Access прагне зробити гри простіше, доступніше, приємніше і більш зосередженими на спільноті.


Але повернемося до 20 питань з Боббі Міллером

Ваша перша відеогра? І перша онлайн?
Перша гра, яку я можу згадати, напевно, Star Wars: The Empire Strikes на Atari 2600. А перша онлайн гра, в яку я грав, була мультиплеєрна частина Delta Force на PC.

І як вам перший досвід в Delta Force, сподобалося?
Це було важко. Дуже важко. Але це було здорово, тому що це було незвично (як і Star Wars!), тому я не міг припиняти грати в неї.

А що щодо Rainbow Six 3? Вона якось змінила ваш досвід?
Ця гра показала мені, що ігри можуть мати певну динамічність, чого я раніше не відчував, що вона змусила мене полюбити конкурентоспроможність, щоб я зміг показати іншим, що я краще. Нові відчуття гри з незнайомими людьми, це було добре для мене, але бажання створення дружніх відносин з ними прийшло трохи пізніше.

Враховуючи, як сильно геймінг виріс за останні 20 років, наступні 20 років здаються надзвичайно перспективними, розкажіть, яким ви бачите майбутній геймінг?
Я хочу, щоб майбутні ігри виглядали не тільки фантастично зовні, але я також хочу і відчувати себе більш залученим в ігровий процес «без швів». Ніяких перешкод, все повинно відчуватися дуже природно. Навіть сьогодні ці відчуття ще сильно обмежують нас у можливостях.

Соціальні медіа все більше починають впливати на те, як ми граємо і взаємодіємо з іграми. Які переваги і недоліки у всього цього?
Я думаю, що об’єднання людей для гри разом — це велика перевага. Коли система допомагає обмінюватися досвідом і відчуттями, все більше людей бажають приєднатися. Але найбільший недолік, це коли ця ж сама технологія навпаки заважає грі.

Як ком’юніті-менеджер, чого б ви хотіли від спільноти?
Розуміння, що створення ігор це важка робота, і що іноді доводиться приймати жорсткі рішення, але це правильні рішення.

Яка була ваша перша робота?
Я почав працювати в останні роки навчання у середній школі, влаштувався кіномеханіком в місцевий кінотеатр. Безкоштовні фільми протягом всього дня, це було круто!

І коли ж ви почали працювати з іграми?
Я почав працювати в AMD деякий час, в графічному підрозділі FirePro, у своєму роді це було пов’язано з іграми. Але вступ у THQ в ролі ком’юніті-менеджера по Company of Heroes було моїм першим виходом на сцену відеоігор.

Чого ви навчилися від SEGA, які сьогодні допомагають вам?
SEGA навчили мене мислити глобально. Разом з SEGA ми тісно співпрацювали з SEGA Європа і SEGA Японія, потрібно було вчитися швидко розвивати контент, який ставився до глобальної аудиторії. Це було чудове місце для розвитку і зростання!

Згадайте свою улюблену мультиплеєрну карту FPS, і чому?
Без сумніву, це Facing Worlds в оригінальній Unreal Tournament. Це була чудово збалансована карта для режиму CTF, і ця музика… ох, ця музика. Я так її люблю.

У що ви граєте на консолі прямо зараз?
…Я навіть не знаю. Я PC-шник до мозку кісток, і незважаючи на наявність всіх поточних консолей, я ніяк не можу знайти час, щоб пограти на них.

Який ваш улюблений тип транспорту в іграх?
Будь-який вид літака, хоч я і жахливий пілот в Battlefield.

Якщо б ви могли об’єднати 2 карти, які б обрали?
Об’єднати б як-небудь Завод 311 і Курорт Хайнань, це мої улюблені карти.
Або, знаєте, можна «Пропаганду» зверху на «Операцію під Замком» поставити.

Ваша улюблена гра і чому?
Розриваюся між Half-Life і Half-Life 2. Це кращі ігри і вони змінили моє життя.

Ваші улюблені старі ігри, випущені до PS3/Xbox360 і чому?
Sonic 3 і Knuckles! Вони бездоганні.

Будь у вас власна компанія по розробці ігор, що б ви створили? В двох словах.
Повністю відкритий світ… і це був би багатокористувацький рімейк Pokemon Snap!

З нинішньої соціальної медіа складової, і колишньою, коли користувачів банили на форумах ЕА, яке майбутнє у ЕА в спостереженні за користувачами, їх думками і коментарями?
Ми не бажаємо змусити мовчати наших користувачів. Ми ніколи не будемо видаляти негативні повідомлення. Будь-яке ваше слово має для нас значення!

Як ви думаєте, Origin зможе покращити обслуговування клієнтів? І як?
Я щиро вважаю, що у нас найкраща система обслуговування клієнтів в даний час, але немає меж досконалості. Разом з Origin, ми намагаємося простягнути руку користувачеві і допомогти йому в будь-яких питаннях.

Sonic або Mario? Street Fighter або Mortal Kombat?
Sonic кращий, без сумніву! І я виріс на Street Fighter, але люблю обидві франшизи.

Як спільнота може допомогти розробникам ігор?
Найголовніше — зворотний зв’язок. Ваші відгуки допомагають нам, тому що це ви: користувачі, геймери, фанати. Ви краще знаєте, що вам потрібно, і ви можете допомогти нам зрозуміти це. Ми прагнемо поліпшити і спростити зв’язок з нами.

Всім спасибі за читання! Підключайте свій мікрофон і починайте грати разом з іншими! Залишайтеся з нами і не перемикайтеся!

Читайте також інтерв’ю інші:
20 питань з Деном Митрі
20 питань з Деном Шерідан
20 питань про Hardline з Деном Митрі