20 питань з Деном Митрі

0
5

Твіттер Дена Мітрі — @dan_mitre

В Battlefield 4 щодня грає більше 100 тисяч чоловік, за рік існування гри її встигли купити більше 14 мільйонів чоловік по всьому світу. Ніхто не буде сперечатися, що Battlefield став одним з гігантів FPS. Кількість геймерів завжди буде зростати, і для підтримки зв’язку між гравцями і розробниками роль вступають менеджери по роботі з спільнотою.

Багато сучасні ігри заточені під соціальну складову, та напрямок розвитку цієї частини рухається строго вгору. Коли ви граєте з друзями, то напевно любите похвалитися своїми досягненнями, навичками, і сперечаєтеся на тему «А ти б так не зміг!». Можливості підтримання зв’язку між гравцями — безмежні. Але в той час як зв’язатися з іншими гравцями не становить праці, зв’язок з розробниками часто виявляється занадто складною та довгою. Саме тому, кожен поважаючий себе розробник прагне створити ідеально спрощений спосіб зворотного зв’язку.

Уявляю вашій увазі інтерв’ю з Деном Митрі (Dan Mitre), ком’юніті-менеджер Battlefield. Інтерв’юер Alexander Scott з сайту Levelsave.

Яка ваша улюблена карта і чому?
Складно відповісти, але я схиляюся до “Ангар 21” Final Stand DLC. Футуристична нічна карта і ці пускові установки. Всі епічно.

Будуть нові футуристичні карти?
Не можу відповісти на це питання. Тим не менш, ми помітили вашу зацікавленість і дали деяку інформацію: Battlefield 4: подорож триває

Повернення на старі карти стало вже якийсь традицією, будуть старі карти в Battlefield 5?
Не можу відповісти на це питання.

Раніше можна було проголосувати за улюблені карти, є надія, що ми побачимо не одну нову карту?
І на це питання я теж не можу відповісти.

Скільки ще залишилося нерозкритих сюрпризів?
Ну це було б занадто просто… самі здогадайтеся!

А «Програма Фантом» ще буде в майбутньому?
Це було дико успішною програмою, і всі розробники полюбили її. Я не бачу причин, щоб відмовлятися від неї в майбутньому.

Ми голосуємо за карти, які хочемо бачити, але що щодо зброї і транспорту?
Це відмінна пропозиція! Я обов’язково передам його команді.

Які б 2 старі карти ви вибрали для перенесення в BF4, одну класичну і одну з DLC?
А що б обрали ви? Дайте нам знати! Battlefield 4: подорож триває

Яке ваше улюблене DLC в Battlefield 3?
Ну це легко — Aftermath. Адже Тут навіть пояснювати не треба, вірно? >:D

Назвіть один транспорт, який тільки й чекає, щоб зібратися групою.
Чесно кажучи, спорткарів у Hardline мало! Я такий злий на це!

Якщо б ви могли об’єднати 2 карти, які б обрали?
Я б шахту від карти «Вершина Дамаванды» поставив зверху на «Метро», підігнавши їх під однакові розміри.

Яка ваша улюблена пасхалка?
Я люблю мегалодона. Люблю викликати його і бачити його разом з десятком плавців. Це брутально.

Якщо б суспільство викликало великий інтерес до якого-небудь режиму, ви б змогли додати його в BF4?
Ми б, безумовно, врахували це!

Battlefield 5 буде доступна для консолей Xbox360 і PS3?
Не можу прокоментувати.

Ви б могли додати нові налаштування сервера, якщо б ми проголосували?
Вам потрібно самим звернутися на форум і дати пропозицію розробникам. Вони обов’язково врахують це.

Ви, як BF-гравець і геймер, що хочете знати?
Я хочу знати, як далі буде розвиватися FPS індустрія. Я з нетерпінням чекаю більш соціально спрямованих ігор, які дійсно будуть створювати напружене відношення між мною і моїми друзями.

Що вам потрібно знати про своїх гравців?
Ну, взагалі, ми завжди уважні. Ми хочемо знати, що гравцям подобається і не подобається, починаючи від самого релізу і до кінця. Ось чому ваша участь на форумах, соціальних каналах, і в інших місцях є життєво важливим для розвитку.

Кастомізація вже зараз дуже розвинена, в майбутньому буде можливість ще більш персонально налаштувати свій камуфляж?
Це було б шикарно, чи не так?

Яка гра, на вашу думку, змінила шутери назавжди?
Особисто для мене, це Counter Strike. Це справді було великим кроком у бік конкурентних FPS. Я жив, їв, дихав CS, я навіть керував професійною командою деякий час.

Назвіть ваші улюблені 3 карти BF і чому?
Це складне питання. Я особисто люблю CQC карти. Люблю динамічність і швидкий темп… може бути все із-за любові до CS.

На цьому все. Чесно кажучи, ком’юніті-менеджер досить дивний. Відповідей не вистачає розгорнутого, відкритості. Людина, професія якої зобов’язує вести цікавий діалог, не дав нічого корисного. А може бути і відповідати було нічого… В будь-якому випадку, спасибі Діну за проявлений інтерес.

А вам спасибі за читання, продовжуйте стежити за новинами і не перемикайтеся!

Читайте також інтерв’ю інші:
20 питань з Боббі Міллером
20 питань з Деном Шерідан
20 питань про Hardline з Деном Митрі