Алан Керц знає не все

0
3

Як виявилося, старший дизайнер ігрового процесу Battlefield 4 Алан Керц (Alan Kertz) не досить добре розбирається у цьому самому ігровому процесі шутера.

Намедни користувач Twitter з ніком Ltjbr запитав у Алана про систему вирахування очок підкріплень в режимі «Захоплення». Гравця цікавило, в який момент команда втрачає свій тікет — після смерті бійця або відразу після його чергового відродження, адже іноді [цитата] люди в кінці раунду просять не відроджуватися. Старший геймплей-дизайнер відповів, що тікет віднімається, якщо гравець був убитий, і члени команди не встигли його оживити. Тому, [цитата] відмову від відродження не має значення.

Твитт Алана Керца

Але, як відомо, в режимі «Захоплення» окуляри підкріплень списуються кожен раз, коли один з членів команди гине і вирішує заново з’явитися на карті. І таке оману одного з провідних розробників Battlefield 4 викликало значне незадоволення в середовищі шанувальників гри.

Нагадаємо, що це вже не перший раз, коли DICE піддаються різкій критиці за свою необізнаність. Так, на початку року багато найбільші ігрові видання дорікнули продюсера Battlefield 4 Даніеля Матроса за твіт, в якому він поскаржився на те, що не запускав гру кілька тижнів і поцікавився у своїх читачів, як вона виглядає в даний момент. Враховуючи численні скарги геймерів і загальновідому «незакінченість» Battlefield 4 на той момент, ігровий світ сприйняв це питання продюсера як недоречний тролінг.