Ask DICE: Нові подробиці Режиму Командира

0
3

Дизайнер мультиплеера, відповідальний за Commander Mode Валеріан Ногін (Valerian Noghin) сьогодні в офіційному блозі Battlefield поділився новими подробицями про Режим Командира в Battlefield 4.

Особливо Важливі Цілі

Однією з основних цілей Командира в Battlefield 4 буде виявлення загроз. Командир зможе ідентифікувати Особливо Важливі Цілі (КГ), піднімаючи планку інтенсивності бою ще вище.

Коли гравець робить шість вбивств поспіль, він стає ОВЦ, і його жертви з’являються на командирський екрані. Після цього Командир команди-суперника може розкрити місце розташування ОВЦ. Починається зворотний відлік, під час якого Особливо Важлива Мета видно солдатів противника на мінікарте. Якщо ОВЦ знищує переслідує його ворога в період дії таймера, ОВЦ отримує бонусні бали за кожне вбивство. Коли член протилежної команди усуває ОВЦ, йому вручається одноразовий бонус, як і Командиру, який віддав наказ. Бонус ґрунтується на серії вбивств, скоєних ОВЦ.

Якщо команда супротивника не встигає знищити ОВЦ, то Мета зникає з радарів, і Командир-противник деякий час не може визначити нову ОВЦ для своєї команди.

Стати Командиром

Привести свою команду до перемоги, ставши їхнім Командиром, зможе будь-який гравець, який досяг 10 звання. Навіть «Командири-на-планшети» не зможуть вступити у свою «посаду», поки не дійдуть до цього рангу безпосередньо в грі. Для підключення користувачів ПК будуть використовувати Battlelog, а власники консолей – внутрішньоігрові меню.

Заколот

Якщо ви вважаєте, що зможете впоратися з обов’язками Командира краще — піднімайте заколот. Лідери загонів, які також розчарувалися в командуванні, зможуть приєднатися до його повалення. Коли невдоволення досягне свого порога, всі гравці в команді будуть проінформовані, а на екранах Командира і лідерів загонів з’явиться таймер зворотного відліку, розрахований на дві хвилини. Командир зможе бачити всіх незадоволених, і намагатися переламати хід битви, допомагаючи загонам. На відміну від звичайного голосування, тут сквад-лідери мають можливість змінити раніше прийняте рішення і показати тим самим, що Командир все ж гідний залишитися. Ну а якщо заколот так чи інакше відбувся, новий Командир отримає в своє розпорядження лише пару хвилин до того, як голосування розпочнеться вже проти нього.

©