Аудиторія Hardline скорочується. Visceral Games такого не очікували

0
187

Зак Мумбах (Zach Mumbach), продюсер мультиплеєра Battlefield Hardline, поділився деякою інформацією про поточний стан гри про копів і злочинців.

Всі ми з вами знаємо, що Battlefield-спільнота дуже холодно зустріли Hardline. Нова гра Visceral Games вийшла хороша, але недостатньо. Це відбилося і на онлайні. На момент написання статті піковий онлайн (за 24 години) в Battlefield Hardline становить ~30000 (BF4 більше 40000 осіб), місяць тому ця цифра була в районі 60000, а незадовго після релізу переваливалась за 150000. Положення рятують приставки PS4/XOne, саме на них зосередилася основна частина гравців. Не треба бути аналітиком, аби зрозуміти, що аудиторія шутера сильно скорочується.

Battlefield 4 отримав дуже хорошу оновлення мережевого коду. І це добре відчувається. Чудово. Ми насправді допомогли їм з цим. Скоро ми запускаємо свій CTE, і там теж буде це оновлення неткода, яке в майбутньому перекочує в основну гру. — Каже Мумбах.

Це оновлення повинно повернути більшу частину гравців. Коли гра тільки вийшла, у нас були прекрасні цифри на PC. Очевидно, що геймери майже не грають на PC. Ми знаємо це. Ми не збираємося відмовлятися від PC. Ми хочемо бачити попередні цифри.

Пару днів тому, на конференції присвяченій підбиттю підсумків 2015 фінансового року Electronic Arts, компанія повідомила про свої доходи, але промовчала про ситуацію на ПК. Ймовірно, на те є причини.

Ми могли б просто відмовитися від платформи PC. Мотивуючи це словами «Ой, да ладно, у нас і так гори продажу на консолях. Нам вистачить.» Але ми не збираємося так чинити. — Запевнив Мумбах — Нам подобається ця платформа, нам подобається це спільнота, і все це важливо для нашої студії. Просто нам треба краще дізнатися їх (PC спільноти) інтереси. Я думаю, що CTE буде першим кроком до розуміння.

В першу чергу на CTE ми зосередимося на неткоде, потім впровадимо доопрацювання в основну гру. Це сильно допоможе нам. Може цим ми повернемо частину геймерів, які грали після релізу. Ми постараємося заробити ще один шанс. Потім будемо активно працювати з спільнотою і зворотним зв’язком на CTE, оновлювати та вдосконалювати гру. Просто віддамо її спільноті і будемо їх слухати. Просто говорите нам як краще, і ми зробимо це.

Мумбах також поділився думкою щодо скорочення аудиторії гри.

Ми проводимо тонни досліджень ринку та опитувань, перш ніж взагалі задуматися про розробку гри. Ми розуміли на який ризик йдемо, і розуміли, що не отримаємо всю спільноту, а лише його частина. Battlefield люблять за наближеність до військових дій. Найбільший відсоток любителів саме військової тематики зосереджено на платформі PC.

Але ми не очікували, що все буде настільки погано. Ми хотіли бачити великий онлайн, і ми бачили його, але щось пішло не так.

Запуск CTE призначено на 13 травня 7:00 по Москві. Доступ до CTE відкрито тільки власникам Premuim підписки. Невже вони не розуміють, що CTE потрібно було відкривати для всіх, тоді було б більше шансів на підвищений інтерес до тестування, а там і підвищений інтерес до придбання DLC або Premium. Так і перекрити доступ певній групі, в разі чого, не така вже й проблема.

Та чого ж вам не вистачає в Hardline, шановні PC геймери? Поділіться своєю думкою.

Art by Manator