Баланс в Battlefield 4: DICE діляться своєю думкою

0
59

DICE продовжують розбиратися з балансом геймплея Battlefield 4. У новій запису свого блогу вони вирішили поговорити про кілька речей, на які звернули їх увагу гравці. Зазначені нижче пункти самі розробники вважають цілком іграбельні, але скарги користувачів не змогли залишити їх байдужими, і тому [цитата] «Ми відкриті для пропозицій і зауважень».

1) Гравці вважають, що ТБ-ракети повинні знищувати ворожу авіацію з одного попадання. Хоча, в DICE впевнені, що ТБ-ракета зовсім не зобов’язана виступати в ролі повноцінного зенітного знаряддя.

2) Гравці також вважають, що снайперська гвинтівка і БПС 12 калібру повинні пробивати бронежилет з близької відстані. Але, за словами розробників, спеціалізація «броня» як раз і була задумана для того, щоб протидіяти таким загрозам.

3) DICE також не згодні з тим, що гвинтівка ” Galil ACE 23 надто потужна: «Певний тип гравців притягує зброю, що підходить для будь-якої ситуації. ACE 23 хороший для ближнього і далекого бою, має конкурентів на середніх дистанціях. Зараз ми не бачимо необхідності у змінах».

4) Багато гравців засуджують відсутність в Battlefield 4 перка «нижче радарів» для авіації. Розробники ж, навпаки, вважають своє рішення правильним, посилаючись на добре опрацьовану механіку захоплення цілей. До того ж, творці гри не хочуть більше тієї плутанини, що була в BF3 з активними або пасивними ракетами, нагадавши про те, як «стінгери» чудово справлялися з наявністю «нижче радарів».

5) DICE не планують додавати высокократные приціли для рушниць DMR, щоб не порушувати «загального темпу і гемплея BF4».

6) Цей пункт ми процитуємо: «… Контрзаходи для повітряної техніки спочатку призначені для того, щоб дати можливість уникнути загрози здалеку, а не для того, щоб дати імунітет від захоплення… Зараз ми задоволені часом перезарядки і самим якістю заходів протидії для авіації».

7) На критику надмірної потужності «зеніток» проти AC130 і наземної техніки, розробники відповідають повною доцільністю в балансі.

8) Відзначені випадки, коли гравці скаржаться на великі пошкодження поверхні землі, з-за яких «управління технікою стає вкрай проблематичним». Але в DICE ради, що динамічний аспект BF4 безпосередньо впливає на ігровий процес, і на даний момент жодних змін не планують.

9) Деякі гравці незадоволені скорострільністю карабіна G36C, посилаючись на його характеристики в BF3. Відповідь всім сокрушающимся шанувальникам німецької гвинтівки: «Ми розуміємо почуття фанатів, коли їх улюблена зброя не працює так, як раніше. Однак, Battlefield 4 — це вже своя гра, зі своїм балансом, і кожна зброя тут отримало свої зміни. Ми не маємо наміру змінювати швидкість стрільби для G36C».

10) Розробники згодні з тим, що штурмових вертольотів не завадило б збільшити маневреність. Тому DICE вже попорпалися в деяких параметрах і найближчим часом будуть стежити за тим, наскільки ці зміни вдалі.

На цьому поки все. Залишайтеся з нами і не перемикайтеся! 😉

Оригінальний пост розробників