Баланс в Battlefield 4: Як зміниться зброю солдатів

0
2

В офіційному блозі Battlefield співробітники DICE поділилися прийдешніми змінами зброї, які ґрунтувалися на рекомендаціях спільноти і вступлять в силу з наступним оновленням гри.

Гвинтівки DMR

Збільшений шкоди для всіх DMR’ок. Тепер, на далеких дистанціях будь гвинтівка може вбити супротивника з трьох влучень. Покращилася і загальну стабільність, завдяки чому можна вести вогонь з DMR більш інтенсивно. Наноситься шкоди різний і залежить від характеристик зброї, а також встановлених на ньому пристосувань. Розробники обіцяють продовжувати стежити за ефективністю даних гвинтівок.

Помпові рушниці

Приблизно вдвічі збільшена точність під час руху і прицілювання для таких дробовиків як 870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12 і UTS 15. Ця зміна повинна зробити ці дробовики більш привабливими на середніх і близьких дистанціях.

Карабіни

Знижений шкоди при стрільбі на великі відстані для MTAR, що повинно привести його у відповідність з іншими карабінами.

Загальна

1) Скоригована точність при переході з режиму стрільби від стегна в режим точного прицілювання. Раніше, якщо гравець відкривав вогонь до прицілювання, то показники точності при зміні режиму залишалися колишніми — «від стегна». Тобто для того, щоб збільшити точність, доводилося переривати стрілянину. Це було особливо помітно в кулеметів під час руху.

2) Потовщений стовбур тепер відіграє більш значну роль, допомагаючи підвищити точність зброї, на якому він встановлений.

3) Власникам снайперських гвинтівок більше не знадобиться чекати анімацію прицілювання для отримання точних пострілів. Розробники знизили затримку досягнення повної точності, але квикскопинг (Quick Scoping — миттєве прицілювання і постріл) як і раніше неможливий.

Залишайтеся з нами, щоб завжди бути в курсі всіх змін балансу Battlefield 4. Не перемикайтеся! 😉

Update. Продовження теми: Пістолети

Оригінальний пост розробників