Battlefield 1: 5 ключових змін в механіці

0
192

Luetin вдалося провести Battlefield 1 не одну годину. І за цей час він визначив 5 основних змін в ігровій механіці, які мають вельми позитивно позначитися на геймплеї.

Переклад: Олександр StarJericho
Текст читав: DeToma7o

Текстова версія

Отже, під час моєї гри на EA Play, я помітив п’ять ключових механік в Battlefield 1.

5: Споттинг

Система споттинга повертається в Battlefield 1 і дозволяє відзначити противника на 6 секунд, надаючи можливість візуально бачити мітку в грі і на карті, додатково нагороджуючи очками. Так що споттинг залишається відмінним способом допомогти команді.

4: Класи Пілот і Танкіст

Вибираючи наземну або повітряну техніку в BF1, ви стаєте пілотом або танкістом. Це значить, що більше не можна сісти в літак снайпером і зістрибнути на якусь вишку. Крім того, вже немає сенсу використовувати техніку як таксі, тому що ні пілот, ні танкіст не мають в арсеналі серйозного зброї. У вас є потужна техніка, але, вийшовши з неї, серйозну відсіч ворогам дати не вийде.

3: Час для вбивства

Турбуватися з цього приводу не варто — Battlefield 1 пішла у бік хардкору. Зброя дійсно завдає багато шкоди, що дозволяє відчувати себе більш впевнено в грі. І якщо порівнювати відчуття, а не цифри, то мені здалося, що зброя завдає на 50% більше утрати. А напівавтоматичні гвинтівки медиків вимагають 2-3 кулі, щоб убити ворога. Пістолетам-пулеметам потрібно випустити 5-10 куль, а пулеметам — від 4 до 7. Деякий зброя хоч і потужний, але у нього також і висока віддача, незалежно від того, снайперка це, кулемет, або щось інше, що вбиває з пари куль. Дуже складно судити з того геймплею який у мене був, але вбиваються вороги точно швидше ніж в BF4.

2: Панель наказів

Вона суттєво змінилася. На жаль, не можу показати, але, в загальному, коли ви викликаєте троянду команд в центрі екрана, то можете вибрати між декількома типами повідомлень: подякувати за щось, віддати наказ — куди йти або, наприклад, попросити допомогу боєприпасами. Це дає вам широкий набір команд — запитуйте патрони або аптечку, вказуйте цілі для атаки, дякуйте за допомогу, просіть підвезти тощо. Ці прості зміни дають потужний інструмент наказів і способу зв’язку з випадковими гравцями, що дозволяє більш ефективно взаємодіяти простим натисненням кнопки по трьом блокам, і кожна відкриває ще по 6 команд. Це відмінна система, і ви побачите, наскільки вона чудово працює в грі.

І механіка під номером 1 – це система відродження, і вона тут сильно змінилася.

Це те, що дійсно змінює Battlefield 1. Коли вас вбили, то замість звичного віконця з таймером, під час якого до вас може підбігти будь-медик і воскресити, а потім, через небезпечної ситуації навколо вас знову можуть миттєво підстрелити, тепер у BF1 у вас з’являється можливість запросити воскресіння. Це дає вам можливість самому вирішити, чи потрібна вам допомога медика. Зрозуміло, це також означає, що медики зможуть підняти лише тих, хто запросив воскресіння. Якщо ви не хочете вставати або навколо занадто небезпечно, то ви можете просто повернутися на головний екран і почекати декілька секунд для того, щоб знову повернутися на поле бою.

Ці на перший погляд невеликі зміни в маханике мають вельми серйозний вплив на вашу гру, і повинні позитивно позначитися на всьому Battlefield.

З вами був Luetin, побачимося в інших роликах по Battlefield 1.