Battlefield 1: Новий «Захоплення», високий тикрейт і покращений мережевий код

0
150

Всім привіт. З вами Battlefield Network з останніми новинами зі світу Battlefield 1.

Текстова версія

Всі ми звикли, що на картах Battlefield в режимі «захоплення» на швидкість убування очок, так званих тікетів, впливає не тільки кількість захоплених прапорів, але і кожне вбивство, і подальше відродження. Але, як кілька годин тому розробники підтвердили, що в Battlefield 1 нас, швидше за все, чекає зовсім інший «захоплення».

— У BF1 «тікети захоплення» більше не зменшуються. У BF1 тепер є «окуляри захоплення», і вони прибувають.
— Отримання очок зав’язано виключно на прапорах. Тобто кожне нове зароблене очко цілком і повністю залежить від того, як добре ви захоплюєте і утримуєте кожен прапор.

На форумі symthic.com користувач з ніком ikjadoon поділився результатами свого невеликого розслідування, яке він провів, спостерігаючи за записами геймплея Battlefield 1 у режимі «Захоплення». До речі, продюсер DICE LA вже ознайомився з цим текстом і повідомив, що таку систему, найімовірніше, залишать. Так от, ikjadoon повідомив, що очки в «захопленні» присуджуються наступним чином:

1. Після захоплення прапора 1 (одне) очко миттєво віддається команді, яка захопила прапор.
2. Далі кожен захоплений прапор за кожну секунду свого утримання дає команді 0,0625 очки. Таким чином, через 16 секунд успішного утримання прапора ми отримуємо одне «очко захоплення». А якщо ми одночасно утримуємо два прапори, то нове очко додасться в нашу скарбничку через 6 секунд. 3 прапора – за 5,3 секунди. І так далі.

Загалом, як ви, напевно, вже зрозуміли, кількість вбивств в захопленні (і, відповідно, респаунов) більше ніяк не впливає на підсумковий результат на табло. Але, зрозуміло, не варто забувати, що, якщо ваш загін утримує прапор, а потім ви всі загинете, то у супротивника є всі шанси захопити вашу позицію і почати отримувати очки замість вас.

Отже, в оновленому «захопленні» головною і єдиною задачею є контроль якщо не всіх, то основних прапорів на карті. Зізнатися, мені така механіка більше по душі – тепер у всієї команди є одна загальна, об’єднуюча мета: захопити і обороняти. До того ж, даний процес новачки зрозуміють набагато швидше, ніж попередній, з його «зникненням-не-зрозумій-від-чого» тікетами.

А ви що скажете? Пишіть в коментарях свою думку щодо такого захоплення в Battlefield.

Якщо відео вам сподобалося – ставте лайк, а якщо … Ах так, мало не забули. Ще DICE повідомили, що в Battlefield 1, більш ніж ймовірно, всі сервера за замовчуванням будуть видавати наиприятнейшие 60HZ. Замість простецький 30-ти, або взагалі 10-ти. Боже, як ми раніше грали при 10-ти герцах… Крім того, продюсер DICE LA Девід Серлэнд заявив, що мережевий код BF1 вже зараз приблизно на 15% краще, ніж у BF4! Кілька годин тому ми дізналися, що в найближчому майбутньому з’явиться якийсь новий користувальницький інтерфейс, де будуть об’єднані гри Battlefield 4, Hardline і Battlefield 1, і який, за обіцянками, повинен стати супер-пупер зручним. Поки про нього практично нічого не повідомляється, крім того, що він покращить наш ігровий процес з друзями і буде показувати актуальний ігровий контент. Але є ймовірність, що Батллог може канути в лету. Такі справи.

На цьому ми і закінчимо. Над відео для вас працювали Олександр StarJericho і Паша Snusmoomrik. Ставте лайки, підписуйтесь і ні в якому разі не перемикайтеся!