Battlefield 1 — все найкраще з франшизи?

0
2

FlakFire голосом DeToma7o розмірковує на тему того, чи зможе Battlefield 1 увібрати в себе все найкраще з серії.

Переклад: Олександр StarJericho

Текстова версія

Привіт, хлопці! Це FlakFire. Тема сьогоднішнього відео – чи зможе Battlefield 1 увібрати в себе все, що робить франшизу Battlefield настільки прекрасною? Ну а поки я буду міркувати, поставлю вам на фон трохи Battlefield Hardline.

Отже, ми, нарешті, змогли подивитися на геймплей Battlefield 1. Виглядає шикарно. Перестрілки бадьорі, а техніка виглядає відмінно. Однак, те ж саме ми говорили про Battlefield Hardline і Star Wars: Battlefront. Від них ми очікували більшого. Але в Hardline приділено недостатньо уваги руйнувань і техніці, а Battlefront не вистачає змісту і різноманітності.

Відзначиться чи Battlefield 1? Якщо судити з того, що ми бачили, гра пішла в правильному напрямку. Вона зберегла класову систему, тут залишилася кастомізація зброї, є безліч техніки. Це ключові елементи будь-якої хорошої гри серії Battlefield.

Крім того, руйнування в Battlefield 1 зроблені в тому ж стилі, що і у Bad Company 2. Розламати можна майже все. Крім того, DICE, судячи з усього, вирішили додати сюди трохи Levolution’а з Battlefield 4. Це видно на прикладі дирижабля — коли він падає на землю, то руйнує все під собою, розкидаючи уламки по полю бою, надаючи доступ до нових укриттях і перешкодам. І завжди це відбувається в різних місцях. Такий підхід до руйнувань об’єднує в собі все найкраще з обох згаданих ігор і обіцяє нам завжди різний, і унікальний бій.

Але чи цього достатньо? Ще одна особливість будь ігри серії Battlefield — арсенал зброї. Якщо судити по пре-альфі, DICE проробили гарну роботу не лише за різноманітністю озброєння, але і про баланс подумали. Ми побачили зовсім небагато типів зброї, але вибір там був скоріше просто для наочності, так що можна сміливо припустити, що в релізі буде набагато більше зброї. І це правильно для гри, яка збирається стати успішною.

Це ж відноситься і до широкого вибору техніки в Battlefield 1. Ми вже бачили кілька танків, броньовані машини і літаки. Крім того, досить багато всього було на концепт-артах. Так що, здається, франшиза не збирається йти по шляху Hardline’а, обмежуючи гравців у військовій техніці. Але проти неї повинні бути і контрзаходи. Це частина балансу, і тут DICE не зовсім впоралися, роблячи Battlefront.

Система розблокування зброї та аксесуарів до них повинна дотримуватися відпрацьованої формули серії Battlefield. У BF4 і Hardline були досить цікаві завдання, які потрібно було виконувати. Правда, в Battlefield 1 слід краще опрацювати донесення самих завдань і того, як їх завершити.

Що стосується карт і режимів, то у франшизі Battlefield одні кращих наборів карт в історії мережевих ігор. Звичайно, не кожна картка стає «Метро» або «Каспійської кордоном, але DICE потрібно витрачати більше часу на створення чудових локацій. Чудові карти не врятують гру, що підтверджує Battlefield Hardline, але точно допоможуть. Ми вже говорили, що в Battlefield 1 нас чекають і найбільші і найменші карти в історії серії. Поки DICE тільки створюють ці локації, до них питань немає. Але важливо і кількість карт. Зараз відомо лише про чотирьох. У релізі Hardline їх було дев’ять. У Battlefront — дванадцять. Загалом, DICE слід забезпечити гравців достатньою різноманітністю.

По частині ігрових режимів, розробники вже обмовилися про режимі «Операції». Він розрахований не більше ніж на часові матчі, і схожий на війну епічного масштабу, що дуже підходить франшизі Battlefield. Також підтверджені «Захоплення» і «Перевага». Якщо ви хочете отримати більше інформації по картах і режимам BF1, то можете пройти по посиланню, яку побачите на екрані в кінці ролика.

Все, про що я говорив, відноситься до мультиплееру. Так, Battlefield — якраз та франшиза, яка робить наголос на мережеву гру. Але ми не можемо ігнорувати той факт, що одиночна кампанія стала частиною франшизи. Останні її гри мали досить гарні сюжети (тут особливо виділяється серія Bad Company). І якщо Battlefield 1 хоче зайняти гідне місце в серії, в ньому, крім іншого, повинен бути сингл-плеєр (і він повинен нормально працювати – чуєш, Battlefield 4?). Перша світова – відмінне місце для абсолютно нових історій, які можна повідати заждавшейся аудиторії. DICE по силам створити запам’ятовується кампанію і закласти фундамент для успішного сиквела, охопивши дійсно глобальний конфлікт під назвою Перша світова війна.

Я вважаю, що якщо EA DICE і зроблять усе це правильно і злегка забудуть про політику витягання вигоди з доповнень, то Battlefield 1 стане найбільш успішною грою в серії Battlefield за всю історію.

А ви що скажете? Яким, по-вашому, повинен бути Battlefield? Чи Не думаєте ви, що Battlefield 1 може провалитися? Розкажіть нам у коментарях.

І, як зазвичай, якщо відео вам сподобалося – будь ласка, підписуйтесь на канал, ставте лайк і розповідайте про нас друзям. Попереду вас чекає ще більше цікавої інформації. Тому залишайтеся з нами і не перемикайтеся!