Battlefield 1 — Завдання для спільноти повинні бути переглянуті

0
194

Battlefield 4 і Hardline розраховані на взаємодію гравців, але кожне нове завдання для спільноти вони зустрічають досить прохолодно. Яких помилок краще не повторювати, і що слід змінити в Battlefield 1 – про це розповідає FlakFire.

Перекладає: Олександр StarJericho
Читає: Паша Snusmoomrik

Текстова версія

Як справи хлопців? Це FlakFire.

Battlefield 4 і Battlefield Hardline гарні ігри. І вони цілком розраховані на командну взаємодію.

Однак, коли починається чергова місія спільноти, ком’юніті не дуже в неї залучено. Остання місія в Battlefield Hardline (17 мільйонів вбивств з кулеметів) була буквально провалена. І це прикро, адже виклики для спільноти можуть бути веселими і цікавими.

Але чому ж так виходить? В інших іграх завдання для спільноти вельми успішні, навіть в деяких іграх в EA. Я вважаю, що причина цього криється в трьох пунктах.

До речі, поки я буду розповідати, ви можете спостерігати геймплей від Ducain23.

Отже, це Реклама, Цілі і Нагорода

1. В першу чергу, коли анонсується виклик спільноті, його мало хто помічає. Тут EA не досить добре справляється з рекламою. Я навіть не впевнений, отримую я якісь повідомлення, коли починаю грати в Battlefield 4 або Hardline. Інша проблема — це слабо розвинена мережа соціального інформування спільноти — був лише один самотній твіт про завдання з пістолетів-пулеметам протягом усього тижня. Якщо Battlefield 1 хоче зосередитися на просуванні спільної роботи спільноти, то слід приділяти більше уваги висвітленню таких питань.

2. По-друге, цілі цих завдань, як правило, досить пересічні і не зовсім орієнтовані на спільноту. Наприклад, в останньому завданні потрібно було вчинити 17 мільйонів вбивств з пістолетів-кулеметів, що має мало загального з командною роботою. Було б краще, якби заново провели попереднє завдання, де треба було оживити 25 мільйонів разів. DICE і EA можуть піти далі і зробити завдання з постачання патронами, знищення танків, або підриву стаціонарних знарядь.

На відміну від Hardline або Battlefield 4, завдання в Battlefield 1 можуть мати історичний ухил і приходити до гравців немов зі штабу. Так, наприклад, згадана мною Битва на Соммі почалася 1 липня 1916-го. Операція планувалася як важкий і тривалий бій з послідовним захопленням рубежів за принципом «артилерія спустошує, піхота наводнює». Гравці змогли б більше дізнатися про історію під час гри, і були б трохи залучені в сам процес конфлікту, який стався під час Першої світової. Існують ще десятки подібних можливостей. Це чудова ідея, і я вважаю, що таким чином у гравців буде більше причин взяти участь у завданнях для спільноти.

Інші ігри, по типу Mass Effect 3 і Dragon Age Inquisition, кидають виклик гравцям як індивідуально, так і відразу для всіх. Наприклад, якщо гравець і спільнота виконали завдання, вони отримують дві нагороди. Якщо спільнота провалив завдання, у гравців все ще залишається шанс компенсувати витрачений час. Це було однією з причин, по якій я досить довго грав в мультиплеер Mass Effect 3 і Dragon Age. В Battlefield можна піти ще далі і нагороджувати за спільну роботу в загоні. Наприклад, завдання пропонує загону знищити 50 танків. Якщо цілі загони будуть виступати в ролі протитанкових, то їх ефективність стане більш значущою.

3. І третє – самі нагороди повинні бути краще. Одна з головних причин, по якій я не особливо старався брати участь у завданнях спільноти, це просто відсутність якого-небудь в цьому сенсу, особливо в Hardline. В нагороду дають лише один золотий бойовий набір. Не дуже привабливо, особливо для ветеранів серії.

DICE і EA потрібно дати гравцям щось більш цікаве. І більше того, це «щось» вже давно є — жетони. У Hardline нашивки, а в Battlefield 4 завжди є вибір з безлічі жетонів. Деякі з них реально круті, і їх можна зробити доступними тільки після успішного виконання завдань у грі. Незрозуміло, чому тут досі не використовують жетони. Так, в Battlefield 4 вже була схожа спроба, з зодіакальними жетонами, але сильно привабливими я б їх не назвав.

В Battlefield 1 нагороди можуть бути натхненні історією. Як щодо жетона «Чорна смерть» за поранення чи вбивство 30 ворогів зброєю ближнього бою? Генрі Джонсон на прізвисько «Чорна смерть», член Пекельних бійців Гарлема, одним ножем боло убив як мінімум чотирьох німецьких солдат і поранив близько 30. Його посмертно нагородили Медаллю Пошани в 2015 році. Або, наприклад, жетон Джона Сімпсона Киркпатрика за відродження товаришів по команді. Сімпсон був австралійським санітаром-носильник при битві на Галліполі, він евакуював поранених солдатів на ослах і вніс великий внесок під час конфлікту.

Перетин історії реального світу з відеогрою може бути досить складним. Особисто я постарався зробити все, щоб здобути всі подібні жетони. Вони оригінальні й унікальні. А ось бойові набори немає. У Mass Effect 3, до речі, використовується саме такий тип винагороди. Щоб розблокувати новий «тег», вам потрібно завершити завдання. Всі мої приятелі будуть продовжувати збирати нові прикольні «теги», до тих пір поки Bioware не перестане їх робити.

До речі, EA DICE і слід переробити розділ з жетонами в Battlelog. Щоб завдання показувалися на одному екрані з жетонами. Там цілком достатньо місця для цього. Якщо я хочу відкрити якийсь жетон або дізнатися, як я його відкрив, я не повинен переходити в інший розділ. Крім того, там же можна розміщувати невелику історичну замітку за жетоном.

Подібне є і в інших іграх про першу світову: Valiant Hearts та Toy Soldiers. Ви можете більше дізнатися про війні, займаючись колекціонуванням і виконуючи завдання, і це класна частина гри.

Я, звичайно, не впевнений, наскільки легко було б реалізувати подібне, але враховуючи, як EA DICE і робили схожі завдання в минулому, смію припустити, що архітектура ігри таке дозволяє. Якщо потрібен хтось, хто буде придумувати щотижневі історичні завдання, то я буду щасливий робити це безкоштовно. Розробляти дизайн тематичних жетонів? Можу посперечатися, що у спільноті знайдуться талановиті люди, які будуть раді спробувати себе в цій справі. По суті, немає вагомої причини, щоб не впровадити подібну систему завдань для співтовариства в Battlefield 1. Щиро сподіваюся, що EA DICE і це розглянуть.

А у вас з’явилося б більше бажання брати участь у завданнях спільноти, будь вони засновані на історичних подіях? Хотіли б отримувати унікальні нагороди? А якщо ні, то що змусило б особисто вас приєднатися? Поділіться своєю думкою нижче в коментарях.

Якщо відео вам сподобалося, будь ласка, поставте лайк, поділіться ним в соціальних мережах і не забудьте про підписку. І як завжди – дякую за перегляд.