Battlefield 1982 — Динамічна погода і час доби

0
189

Battle(non)Sense продовжує розповідати про свій концепт-проект Battlefield 1982. На цей раз мова піде про динамічної погоди і зміну доби.

Переклад та озвучування: Dan Verner

Текстова версія

Вітаю, мене звуть Кріс, і це Battlenonsence.

З Battlefield 1982 я намагався показати якою могла бути франшиза Battlefield, якщо вона створювалася на основі дизайну оригінальної Battlefield на движку Refractor з додаванням поліпшень та інновацій, які покращують ігровий досвід гравця. Іншими словами, все що обговорюється в цих відео, це гідний наступник Battlefield 2, якого ми не отримали. Тобто Battlefield 1982 це не гра, яка знаходиться в розробці, і не мод до існуючої грі. Це зібрання дизайн-концептів та ідей, що прийшли в мою голову протягом останніх кількох років. І я вирішив поділитися ними зі співтовариством, тому що на них можна ткнути пальцем розробникам показавши, чого спільнота хоче бачити від гри.

У попередніх концептах я показував різні підходи до системи класів, екрану відродження, механіки командної роботи, новій системі рангів і багато іншого. Я шанувальник різнобічного і динамічного геймплея, як ви напевно помітили з попередніх концептів. Але мені не подобаються заскріптовані елементи, що включаються гравцями, такі як Levolution, або включаються в певний час, як корабель на Штормі на Параселах. Причина, по якій мені не подобаються подібні заскріптовані сцени, що вони занадто миттєві. Іноді навіть доходить до того, що вони набридають, і схоже єдина причина їх створення — запис шикарного трейлера. Як я говорив в одному з моїх попередніх концептів, я надаю більшого значення невеликих і великих елементів разрушаемости, ніж величезним заскрипованным моментах, так як вони більш розбавляють геймплей. Таким чином утворюється різноманітний ігровий досвід, що впливає на довговічність гри. І для ще більшого збільшення різноманітності я хотів би побачити два додаткових динамічних елемента, які, можливо, не матимуть такого сильного ефекту на геймплей, але привнесуть більше життя в карти так, що вони не осточертеют з кожною грою на них.

Це динамічна погода і зміна часу доби.

Моя ідея полягає в додаванні інструментів дизайну, що дозволяють змінювати погоду на карті і час доби на розсуд. Однак вони будуть обмежені, адже не дивно буде спостерігати буря або злива на пустельній карті? Окрім погоди дизайнер зможе змінювати час, в яке ви граєте на карті. Наприклад, він може встановити інтервал з 5 ранку до 9 вечора. А так само зробити вибір погоди і часу доби рандомным через сервер. Тобто карта може початися на зорі, з досі запаленими вогнями і скінчитися опівдні під палюче сонце, в залежності від часу раунду. На початку раунду може йти дощ, який пізніше закінчиться, і вийде сонце. А може сонце буде світити на всьому протязі гри?

Як я казав, ця механіка навряд чи вплине на ігровий навик. Її мета — додати більше різноманітності існуючих карт, і позбутися набридливої думки, що ви граєте в одну і ту ж карту раз за разом. Тим не менш може бути кілька погодних ефектів, які все ж таки будуть впливати на геймплей. Наприклад, туман, який скоротить полі зору бійців, і змусить їх переходити більш обережно. Або дощ, який буде охоплювати невеликі яри, через які більше не зможуть переміщатися транспортні засоби. Ну або пілотам буде потрібен кращий контроль над пташкою під час шторму.

Але на відміну від бф4 у адміна сервера повинна бути можливість відключати подібні елементи на випадок якщо спільнота їх не шанує або карту вибрали для турніру.
Прошу Вас написати коментарі про те, що ви думаєте про подібній системі динамічної погоди і часу доби, ну або вашу систему, яка дозволить урізноманітнити карти. Хотілося б подякувати Shadow6ix за те, що створив дані фотографії і відео, щоб показати дію часу доби і погоди на карті. Гляньте його канал, він випускає відео і шпалери, які багато ютуберы Battlefield, включаючи мене, використовують їх у своїх відео. Якщо Ви хочете взяти його скріншот собі у відео, то хоча б згадайте його в описі, так як це один з можливих шляхів віддячити йому за роботу. Ставте лайк та підписуйтесь на наш канал, і на канал кріса. Всім гарного й доброго дня.

З вами був Battlenonsence і Battlefield Network. Текст перекладав і читав Dan Verner.