Battlefield 1982 — Кастомізація

0
74

Battle(non)Sense продовжує розповідати про свій концепт-проект Battlefield 1982. На цей раз мова піде про кастомізації.

Переклад: Олександр «SpiritOfNet» Костюков
Текст читав: Павло «Snusmoomrik»

Текстова версія

Привіт! Мене звуть Кріс, і це Battle(non)Sense.

Сьогодні я хочу показати вам ще один концепт з моєї розробки Battlefield 1982. Якщо Ви не розумієте про що мова, то, будь ласка, подивіться спочатку ролики зі вступом і попереднім концептом. Так як в противному випадку Вам буде вельми непросто стежити за ходом моїх думок.

Отже, що за кастомізація може бути доступна в BF1982?

Дуже багато онлайн-ігри в даний час можуть бути охарактеризовані як “симулятор анлоков”, так як основним стимулом для людей грати в них є не сам геймплей, а отримання тих чи інших предметів. BF1982 спрямований на те, щоб звикання викликав різноманітний і цікавий геймплей. Так, щоб ви продовжували грати саме через цікавої гри, а не заради наступного анлока або звання.

Отже, внутрішньоігрові предмети BF1982 повинні бути автентичними. А це означає — жодних рожевих або золотих розмальовок на гарматах. Крім того, кількість гаджетів і систем озброєння спочатку обмежене з метою надати чистий і збалансований дизайн. Ігри, в яких присутня перевантаженість анлоками, виглядають вкрай незграбно і незбалансовано.

І як ж отримати доступ до цих внутриигровым предметів? Гра не змушує вас відкривати їх в якомусь певному порядку, ви можете використовувати свої Бойові Окуляри або БО для придбання саме того, що ви хочете отримати. Так само як і окуляри підвищень, для нових звань ви отримуєте БО за вбивство супротивників, дія в команді і виконання ігрових завдань. І гравці, які виконують всі ці умови, будуть отримувати БО швидше, ніж ті, які роблять лише щось одне. Наприклад, вбивають противника. Це один з багатьох варіантів напрямку гравця в потрібне русло і навчання тому, як грати в цю гру.

Отже, що ж можна купити? Зрозуміло, різні камуфляжі і розмальовку. В Battlefield 1982 є з чого вибрати розмальовку камуфляжу і шаблон малюнка, в залежності від оточення на карті. Наприклад, лісовий, міський, сніговий, пісочний і так далі. Але для бійця або техніки вибрати можна будь-камуфляж. Просто тому, що було б досить дивно розгулювати в сніжному на карті з джунглями. Саме тому вибір дозволених розмальовок та шаблонів, доступних на певній карті, йде на відкуп геймдизайнерам. Дизайн моделей гравця і шаблонів камуфляжу дозволяють візуально визначити — хто друг, а хто ворог.

Вогнепальна зброя — це окрема тема. Гравці можуть використовувати збройну полицю для зміни камуфляжу і шаблонів, але оплачується саме робота з перефарбовуванню стовбура.

Одна з основних цілей БФ1982 — щоб будь-який клас і вид техніки були спочатку конкурентоспроможними. Це означає, що в якості піхотинця вам відразу видається зброя з усіма необхідними пристосуваннями і гаджети, притаманні вашому класу. У додатку до цієї зброї Ви можете купити за Бойові Окуляри інший стовбур і обважування на нього. Але якщо Ви змінюєте стовбур, то новий приходить голим. І якщо в Battlefield 4 вас примушували відкривати один і той же обвіс для кожного стовбура, то в Battlefield 1982 ви зможете використовувати один анлок на всіх сумісних видах зброї. На деяких гарматах можуть стояти особливі обважування, так що до інших вони просто не будуть підходити. Іншими словами, приціл АКОГ не обов’язково купувати для всіх ваших гармат. І трохи пізніше я поясню, що це означає «не обов’язково».

Отже, зброя піхотинця — його найкращий друг, і BF1982 повноцінно використовує цю ідею. Кожна гармата це окрема сутність, яку можна кастомизировать на збройової полиці. Можна дати зброї назву і зробити кілька іменних пресетів з наперед заданою конфігурацій, щоб перемикатися між ними в процесі гри. Збройова полку також дає вам можливість увійти в режим кастомізації зброї, так що ви можете додавати або знімати куплений обвіс, або ж використовувати Бойові Окуляри для покупки якихось частин начебто приклада, спускового механізму, стовбура і так далі. Крім того, збройова полку дозволяє вам відразу зайти на стрільбищі, щоб перевірити ту або іншу модифікацію ще до того, як ви збережете цей пресет.

Трохи раніше я говорив про те, що не обов’язково купувати один і той же обвіс для кожної гармати знову і знову. Але що конкректно це означає? Припустимо у вас є М16, і ви купили L-85. Тепер ви можете використовувати збройну полку, зняти обвіс з М16 і встановити його на L-85. Ось що я мав на увазі, кажучи, що вам не доведеться купувати той же самий обвіс для L-85. Але якщо ви хочете використовувати що-то з обважування на обох гарматах і перемикатися між ними в процесі гри, то ви можете просто використовувати свої Бойові Окуляри, придбати ще один екземпляр і встановити його на L-85.

BF1982 також дає можливість налаштувати те, як ви будете виглядати для інших гравців. Але, знову ж таки, вибір буде обмежений дизайном самої гри, щоб не порушувати її цілісність. Наприклад, для кастомізації персонажа за Бойові Окуляри можна купити набори голосів, щоб ваш боєць говорив іншим голосом. Або для піхоти можна поміняти колір шкіри, модель голови або особи, а для деяких класів вибрати стать бійця. Крім того, на вибір є різні рукавички, відтінки, окуляри. Також можна розмістити текст або емблему на шолом, який буде видно всім на киллкаме. Для техніки можна вивести текст або емблему на її корпус так, щоб відображалося кількість вбивств, скоєних вами з цієї техніки. Ще у нас можуть бути різні емблеми або розмальовки для техніки в залежності від отриманого статусу “спеціаліст” або “експерт”.

Отже, Battlefield 1982 дає вам достатню свободу в кастомізації, без перебарщивания, порушення балансу та автентичності гри.

У наступному відео ми розглянемо механіку тісному повітряної підтримки, для вирішення проблеми, коли повітряні бої повністю відокремлені від виконання цілей ігри і того, що відбувається на землі.

Якщо відео вам сподобалося, то, будь ласка, поставте лайк. Підписуйтесь, щоб бути в курсі. Чекаю нашої наступної зустрічі. А поки — приємного вам дня, бережіть себе.

Мене звуть Кріс, і це був Battle(non)Sense.