Battle(non)Sense продовжує розповідати про свій концепт-проект Battlefield 1982. На цей раз мова піде про безпосередньої авіаційної підтримки.

Переклад: Олександр «SpiritOfNet» Костюков
Текст читав: Павло «Snusmoomrik»

Текстова версія

Привіт! Мене звуть Кріс, і це Battle(non)sense.

Сьогодні я покажу вам новий концепт з мого проекту Battlefield 1982. Якщо ви не знаєте що це, то, будь ласка, подивіться ролики зі вступом і попередні випуски (посилання під фото). В іншому випадку вам буде складно стежити за ходом моїх думок.

Ок. Отже, найдавніша з проблем, з якими ми стикалися в серії BF — це абсолютна поділ боїв в повітрі і на землі. А ще гірше те, що немає ніякого зв’язку між наземними військами і авіацією. Вони просто не піклуються один про одного, і це дуже пригнічує.

Просто уявіть собі ситуацію, коли ваш зад від танкової атаки рятує поривчастий з епохальною звуком двигунів і залпом гармат А-10. Або зачищає точку, дозволяючи вашому взводу просунутися далі. Ось як виглядає запам’ятовується геймплей. Крім того, пілоти відчувають, що вони потрібні і допомагають своїй команді, а піхота щаслива від того, що є підтримка з повітря.

Це і є грамотне взаємодія наземних військ і авіації, якого не було ні в одній з попередніх частин. BF1982 ставить остаточну крапку у вирішенні цієї старої проблеми. І безпосередня підтримка з повітря — один із заходів, покликана привести у відповідність взаємодія наземних військ та авіації.

Те, що на словах може бути складною ігровий механікою, на ділі виявляється досить просто.

У кожного командира загону є бінокль, який він може використовувати для виклику авіаційної підтримки. Також у командира є можливість відзначати зони для атаки. Але якщо удар з повітря було вже запропоновано, має пройти якийсь час до того, як він стане доступний знову, щоб не було спаму запитів на авіаудари від лідерів загону або командира.

Як тільки підтримка з повітря буде запитана, всі пілоти, які мають відповідне озброєння на борту, отримають голосове сповіщення, запис у списку завдань і підсвічування зони для здійснення удару. Так що пілот буде знати, де потрібна його допомога.

І якщо хтось запитує підтримку з повітря, значить це необхідно саме зараз, а не завтра. А оскільки такі запити прив’язані до часу, то у вас, як у пілота, буде обмежена кількість часу для атаки по точці, перш ніж вона зникне з вашого списку завдань і з карти. Так що краще поквапитися, якщо ви перебуваєте десь поблизу від проблемної зони. Якщо ж ви завдасте шкоди техніці або піхоті всередині цієї зони, то отримаєте додаткові очки за роботу в команді. Що, в свою чергу, допоможе швидше піднятися в званні і заробити Бойові Окуляри для кастомізації. Якщо ж ви завдали шкоди противнику, який залишив зону поки вона ще підсвічується, то ви отримаєте додаткові очки. Адже це саме той супротивник, про який просили потурбуватися ваші товариші по команді.

З даної ігровий механікою пілоти завжди будуть знати, де саме вони потрібні і зможуть отримувати додаткові очки за надання допомоги. Наземні ж війська, в свою чергу, будуть дуже вдячні авіації за спільну роботу і битву в досягненні загальної мети.

Але безпосередня авіаційна підтримка — одна з багатьох механік, які я планую включити для більш тісної спільної роботи авіації і наземних військ. У наступному відео ми розглянемо високоточні удари по лазерною наводкою з землі, проблема яких BF4 полягала в тому, що ви могли вічно підсвічувати мети, але на це ніхто не реагував.

Якщо відео вам сподобалося — ставте лайк. Підписуйтесь, щоб бути в курсі. Чекаю нашої наступної зустрічі. А поки — приємного вам дня, бережіть себе.

Мене звуть Кріс, і це був Battle(non)Sense.