Сьогодні вийшов другий патч СТЕ, пов’язаний з ініціативою «командна гра» (тут і далі: ІКД). Був представлений патчноут змін, його я опишу нижче

ЦІЛІ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ КОМАНДНОЇ ГРИ ПРИУРОЧЕННО ДО РЕЛІЗУ FINAL STAND (тут і далі: FS)
Навколо шести пунктів для релізу FS виникла деяка плутанина. Прояснимо ситуацію: вони всі знаходяться в розробці. Як тільки з’являться перші версії для тестування, вони будуть представлені на СТЕ. Кінцева мета — добитися реалізації цих пунктів до релізу FS.

До речі, ось ті самі пункти:

• Ігровий процес v1
Зробити гру в команді більш пріоритетною і бажаною
• Ребаланс Аптечки і Коробки Боєприпасів
Зміна бонус до швидкості пересування в бою і перевірка окуляри, одержуваних від цих гаджетів.
• Виправлення нейтральних/дружніх смертей на дорозі, включаючи загибель від свого транспорту
Вирішення обох цих питань.
• Зміна споттинга на відстані
Потрібно зробити споттинг (позначку ворогів) більш точним, щоб не позначалися цілі натовпи противника за раз.
• Поліпшення звуку кроків
Звук кроків стане голосніше для протилежних команд.
• Очищення випадкових зойків
Видаляється частина балаканини в команді для ворогів (так що ваш солдатів більше не зможе випадково видати вашу позицію).

А ОСЬ І САМІ ЗМІНИ В ПАТЧІ:

Покращено видимість транспортного засобу на HUD
Який відображається інтерфейс автомобіля (HUD) зроблено більш помітним на світлому фоні.
Зміна пов’язана зі сніговими картами FS, але також і покращують базову гру. У важливих елементах HUD транспорту деякі невеликі зміни.

Опціональний вибір відображення значка спеціалізації «Оборона»
Тепер варіант під Gameplay/Advanced в розділі «enemy» (ми цілком можемо перевести на російську, але не будемо для орієнтації вас, читачів, у налаштуваннях СТЕ — прим. ред.) за замовчуванням вимкнено! (більшість з вас, ймовірно, захоче активувати його заново!)

Виправлення для екрану налагодження реєстрації попадань
Покращено зіставлення X (клієнт) => X (сервер), щоб прояснити, в яких ситуаціях трапляються невідповідності. Ми отримали досить багато відгуків, де ви всі трохи не зрозуміли суті цієї відладки :).

Для виправлення проблеми з «гарячим» (внутриигровым) перемиканням джостика

Виправлена проблема анімації при переході в біг

Дізнатися більше про цю ініціативу