Battlefield Hardline буде заточений під стелс

0
178

Якщо спробувати охарактеризувати геймплей одиночної компанії Battlefield Hardline, то це скоріше більш тиха і повільна гра, тобто більш сконцентрована на стелс проходження.

Пробратися через відкриту паркування в двоповерхова будівля, яка контролюється однієї з банд — непросте завдання. Ви простий коп і у вас немає сучасних бронежилетів або важкої техніки. Замість цього, у вас є старий добрий пістолет, електрошокер і значок, а в кишені валяється жменю монет, щоб відволікати заважають пробратися бандитів. Такий підхід до проходження змусить вас проходити завдання повільно і методично, думаючи на кілька кроків наперед.

Ви зможете використовувати сканер для позначки і відстеження супротивників. У ворогів буде звична шкала виявлення, яка заповнюється по мірі того, як ви стаєте помітніше. Що буде, коли вона заповниться, пояснювати я думаю не потрібно. Підібравшись до нічого не підозрює ворога, ви зможете збити його з ніг і начепити браслети. На міні-карті будуть звичні нам конуси, які будуть відображати куди дивиться супротивник. Але якщо раптом ви зіткнетеся з противником лобами і шансу втекти вже не буде, ви зможете дістати свій значок, вимагати кинути зброю і змусити здатися. Не летальна знешкодження супротивників дасть вам трохи більше очок досвіду, які дозволять вам відкривати нове обладнання по мірі проходження гри.

battlefield-hardline-single-player-screenshot-1(1)

Але що якщо ви не любитель стелса і хочете грати голосно і з кров’ю? З цим проблем не буде, адже це Battlefield, а значить, ви зможете пробитися крізь натовп ворогів подрібнюючи стіни будівлі в пил. Але якщо раптом ви помітили, а шум піднімати бажання немає, то на допомогу прийде система «останньої відомої позиції»:

«У нас є така система, як «остання відома позиція», тобто якщо ви зіткнулися з ворогом і швидко зникли, то супротивник точно знаючи ваше останнє місце розташування попрямує до нього, щоб оглянути. У цьому випадку вам потрібно буде перечекати в іншому місці, поки супротивник не заспокоїться. Таким чином, якщо ви попалися, то у вас буде можливість сховатися, так і кинутися в бій», — сказав виконавчий продюсер Visceral Стів Попутсис (Steve Papoutsis).

Але це не означає, що через кілька секунд вороги розслабляться і будуть думати, що ви зникли і більше не повернетеся. Ні, вони будуть знати, що ви поряд, але не будуть розуміти де ви. Вони будуть шукати вас в тому районі де бачили вас в останній раз, і це може зіграти вам на руку, так і змусити вас перезапустити місію спочатку.

«Ми намагаємося налаштувати цю систему більш гнучко, щоб вона не була дуже жорстокою по відношенню до гравця, — продовжує Попутсис. — Одна найменша помилка не повинна призводити до провалу, це не так прикольно як здається. Ми хочемо, щоб гравець знешкоджував ворогів не летальним способом, але в грі будуть такі моменти, коли перестрілки уникнути не вдасться, може бути раз 6 або 7, а може, 8…»

1415955112-battlefield-hardline-3

Такий стелс-підхід також необхідний для розповіді сюжету. Наш протагоніст Нік Мендоса, підноситься як людина, яка намагається діяти по розуму, а не кидатися в бій. Але протягом гри з ним щось трапиться, що змусить його перейти на іншу сторону закону.

«Ідея в тому, що ви, проходячи гру, все більше знайомитеся з Ніком, — каже Попутсис. — Щось трапляється, що примушує Ніка змінити фронт, але не зрадити своїм принципам і цілям. Хоча, він все одно захоче помститися. Ви можете діяти як відморожений і ганяти ворогів з автомата, але це не той Нік, який представлений у сюжеті. Діючи акуратно і по стелсу, ви зможете використовувати більше можливостей.»

«Але перейшовши на бік ворогів, ви не втратите можливості копа. Ви також зможете сканувати ворогів і відзначати їх, також зможете заковувати їх в наручники і отримувати додатковий окуляри. Це саме для того, щоб ви змогли діяти як Нік і дізнатися його особу, а також відкрити більше екіпіровки. Протягом сюжету, був момент, як Нік вбиває 15 осіб, а сценою пізніше Нік кричить: «Гей, ми не стріляємо в копів», це було нерозумно і ми переписали діалоги.»

Гра буде намагатися примушувати вас перейматися свідомістю Ніка і робити так, як він би надходив. Не стріляти у всіх підряд, адже він поліцейський, а не бандит. Граючи за стелсу, ви отримаєте набагато більше задоволення, ніж від спроб пробитися з экшоном.

Особисто я не радий такому розкладу. Hardline все далі і далі відходить від Battlefield, що ще більше ставить під сумнів необхідність додавання франшизи в назву. А ви що думаєте про це?

Залишайтеся з нами і не перемикайтеся.