Battlefield Hardline: про режим командира

0
7

Після двох масштабних витоків дизайну BL, зброї і дати в мережу потрапляти вже, здавалося б, нема чому.

Проте, гравець з ніком Tiger_Claw6 знайшов ще одну інформацію в коді Battlelog, вже про режим командира. Вірніше… Про режим хакера!
Він знайшов таку сходинку в коді: BFH_ID_BL_GAMEPUSH_GEOLB_SCORETYPE_COMMANDER_SCORE=»Рахунок хакера»; (природно, значення переведено на російську)

Watch Dogs, ми тут! А ось всі функції, доступні хакеру (у кожної функції 5 версій):


Бекдор

(Візьміть під контроль автоматизований об’єкт, виявивши вразливість бекдор)

V2 знижує затримку підпрограми, забезпечуючи менший час очікування
V3 задіює менше активної пам’яті, скорочуючи час очікування
V4 обробляє команди, скорочуючи час очікування підпрограми
V5 задіює ще менше пам’яті, значно скорочуючи час очікування



Блокування GPS

(Позбавтеся від пасивного виявлення, зашифрувавши GPS-координати своєї команди)

V2 посилає більш сильний шифрувальний сигнал, значно збільшуючи зону впливу
V3 перетворює код, запускаючи його паралельно, що забезпечує більш швидке відновлення і збільшує час роботи
V4 використовує підсилювач сигналів, дозволяючи збільшувати зону дії
V5 більш досконала — вона підвищує тривалість роботи і скорочує час очікування

Важлива мета

(Відзначте важливу мету для одного з своїх загонів у шарі доповненої реальності)

V2 працює на самій пізньої версії прошивки, збільшуючи час відображення важливої мети
V3 розблокує тактову частоту, що дозволяє скорочувати час очікування
V4 задіє більше ресурсів батарей, що ще швидше скорочує очікування
V5 зламує ядро, при цьому важлива мета відображається ще довше на екрані дисплея

Троян

(Прискорюйте взаємодії своїх бійців і сповільнюйте дії супротивників. Відразу ж нейтралізуйте ворожі підпрограми)

V2 заплутує адміністративні процеси об’єкта і може працювати довше, до того, як її виявлять
V3 розсилає безліч тіньових копій об’єктів, заплутуючи систему виявлення, що збільшує час роботи
V4 обходить системи раннього виявлення і зламує ядро об’єкта, що збільшує її термін дії
V5 перетворює код, запускаючи його паралельно, що скорочує час очікування для всіх користувачів



Розгін

Скорочуйте час очікування для всіх підпрограм. УВАГА: деякі з них можуть призводити до перегріву після використання

V2 витрачає менше активної пам’яті, прискорюючи відновлення
V3 застосовується система розсіювання тепла з водяним охолодженням, що підвищує тактову частоту і скорочує час роботи з перегрівом
V4 виявляє зони високого нагріву і застосовує до них більше холодоагенту, скорочуючи кількість перегрітих підпрограм
V5 оптимізує охолодження, скорочуючи час очікування і час роботи з перегрівом, підвищуючи тактову частоту і навіть знижуючи кількість перегрітих підпрограм

GPS Скан

Розкривайте позиції противників, отримуючи доступ до їх GPS-пристроїв

V2 використовує Wi-Fi GPS-пристроях, щоб відображати вихідний сигнал, збільшуючи зону виявлення
V3 обробляє вхідні сигнали, прискорюючи відновлення
V4 посилює сигнал, збільшуючи зону виявлення
V5 оптимізована для паралельної архітектури. Вона скорочує час очікування і значно підвищує тривалість роботи

Підвищення загону

Підвищуйте репутацію членів загону до нового рівня, оновлюючи їх прошивку

V2 задіює менше активної пам’яті, прискорюючи відновлення
V3 перетворює безліч списків у хеш-таблицю, прискорюючи відновлення
V4 зменшує ефект затримки, ще більше скорочуючи час очікування
V5 закладені зміни на апаратному рівні, що максимально скорочує час очікування

Швидка виймання

Скорочуйте час викидання загону, перенаправляючи трафік

V2 шифрує системи регулювання руху і може працювати довше, до того, як її виявлять
V3 використовує системи супутникової навігації, що дозволяє ефективніше координувати стоп-сигнали і значно скорочує час повернення
V4 використовується вдосконалений алгоритм маршрутизації, що дозволяє скорочувати час повернення і очікування
V5 віртуально невидима для автоматизованої системи регулювання руху і може працювати довше, до того, як її виявлять

Маршрут

Розкривайте важливі цілі та підпрограми ворожого хакера, скануючи місцевість

V2 посилає безліч сигналів на різних частотах, що підвищує час її роботи, а також відображає маяки відродження
V3 додає сигнал, який відображає на об’єкті розміщені іншим хакером трояни
V4 відображає сигнали від багатьох радіовеж, що підвищує час роботи
V5 визначає позиції за допомогою вдосконаленого алгоритму, що підвищує час роботи

Скидання техніки

Скидайте техніку агентам, перехоплюючи доставку

V2 перехоплює техніку від більшої кількості дилерів, скорочуючи час очікування
V3 перевіряє місця доставки поблизу, скорочуючи час очікування
V4 відправляє новий помилковий запит після успішного перехоплення першої одиниці техніки, значно скорочуючи час очікування
V5 обходить всіх дилерів і забирає техніку прямо у виробників, зводячи час очікування до нуля

Крім того, від того ж бійця надійшла і інша інформація:

— Стала відома інформація про якихось «ваучери», функція дозволяє обміняти його на предмети, зброю і т. п.
Приклад рядка (BFH_ID_M_BATTLEPACK_ANYKNIFE_DESC’=ОПИС ДЛЯ ВАУЧЕРА, ЯКИЙ МОЖНА АКТИВУВАТИ ОБМІН НА БУДЬ-НІЖ)

— Бійця в BFH можна буде персоналізувати (хто б сумнівався) (BFH_ID_M_BATTLEPACK_ANYAPP02_DESC=Змінюйте зовнішній вигляд бійця з допомогою нової одягу. Активуйте цей ваучер в обмін на будь-який одяг)

— Виявлено згадка Premium’a (‘BFH_ID_M_BATTLEPACK_PREMIUM_EMBLEM_BUNDLE’=”НАБІР ФОРМ ЕМБЛЕМ PREMIUM)

— Виявлені певні синдикати і для кожного з них є завдання

— Можливо в BFH замість жетонів будуть экипируемые нашивки (останні дві інфи вже витекли раніше з прикладами)

— Замість маяка відродження в BFH буде супутниковий телефон (‘BFH_ID_P_IDESC_BEACON’=”З допомогою супутникового телефону можна створити точку відродження для себе або для членів свого загону)

Цікаво буде подивитися, у що це виллється! Дізнаємося ми вже, поточної інформації, 3 лютого.