Battlefield ніколи не стане щорічною грою

0
3

На світовій арені відеоігор існують лише два FPS-гіганта. Один з них виходить оновленим стабільно раз в рік, другий — дотримується іншого ритму. Як ви вже здогадалися, мова йде про франшизи Call of Duty і Battlefield.

Аналітики часто прогнозують, що серія Battlefield, швидше за все, схилиться перед досвідом Call of Duty, нові частини якого щорічно приносять Activision величезну прибуток. Але фінансовий директор Electronic Arts Блейк Йоргенсен (Blake Jorgensen) днями, виступаючи на конференції UBS, розставив всі крапки над «i».

За його словами, видавництво ніколи не стане ризикувати та передавати право займатися розробкою Battlefield ще одній студії (як у випадку з Call of Duty). А випускати ігри такого високого рівня щороку EA і DICE просто не під силу. До того ж, [цитата] Battlefield — це продукт, який продається не один раз. Battlefield продається протягом 24-х місяців, завдяки особливостям підписки Battlefield Premium. Цей пункт в керівництві видавництва також бояться порушити.

Не варто забувати і про те, що Battlefield 5 (або Bad Company 3) ми не побачимо через рік просто тому, що у DICE «на носі» реліз Mirrors Edge 2 і перезапуск Star Wars: Battle Front 3. Ну а в EA покладають великі надії на TitanFall, реліз якого відбудеться в березні наступного року.