BF Hardline: Купувати чи не купувати?

0
3

Говорити з високо піднятою головою про те, що гра буде працювати відразу після релізу — безглуздо. Пару років тому нікому навіть в голову б не прийшло думати про щось подібне. Гра розробляється студією з великим досвідом за плечима і з колосальним досвідом видавця. Тім К’єлл (Tim Kjell), колишній дизайнер DICE, через Reddit IAMA порадив фанам «…Не кидати гроші на обіцянки, які ще належить довести. Дочекайтеся відгуків.»

Багато хто досі відчувають проблеми з Battlefield 4, тому для них таке рішення не буде відкриттям. Але давайте подивимося на Visceral і EA з іншого боку і спробуємо дати їм шанс.

taking_cover_by_gtanoofa-d57huxv

Прагнення до стабільності.
Йен Милем (Ian Milham), креативний директор Visceral, в недавньому інтерв’ю відповів на кілька питань, ось що він сказав щодо стабільності:
«Hardline працювати буде. Фактично ми почали створювати гру за рік до виходу Battlefield 4. Протягом тривалого часу ми успішно обмінюємося з хлопцями з DICE різними напрацюваннями. Ми вдало завершили бету і готуємося до нового тестування на всіх платформах. Ми дуже серйозно підходимо до питання працездатності гри. Тому — так, Hardline буде працювати».

Але в інтерв’ю Йен злегка обмовився, додавши, що Hardline, як і будь-який інший проект, може зіткнуться з мережевими проблемами і затримкою запуску. Тим не менш, він сподівається, що гра не зіткнеться з такими проблемами як при запуску Battlefield 4. Хороше прагнення, я вважаю.

Йен також додав, що Hardline має дуже тривалий термін служби, таким чином, геймери зможуть продовжувати грати, навіть коли набридне Battlefield 5.

Нагадаємо, що Hardline був перенесений через «вимоги фанатів внести більше інновацією», так сказали EA. Вийде гра в 2015 році, 28 травня.

battlefield_4___mayday_mayday___by_t0xico-d6uxz7d

Brokenfield
Але що мене найбільше вразило в інтерв’ю, так це те, що Йен намагався заспокоїти інтерв’юера, що гра буде працювати з релізу. Більш того, в питаннях не було навіть підстав не довіряти компанії. Як я вже сказав на початку, над грою працює студія-новачок, а цілком така серйозна і досвідчена команда, вони взагалі не повинні заспокоювати фанатів, що їх гра буде працювати. Але тут проблема полягає скоріше в EA та їх репутації, яка за останні кілька років значно впала.

Так, EA постійно стикається з невдалими запусками, наприклад, SimCity і Battlefield 4. Але вони не єдині. Blizzard і їх DIablo 3, Rockstar і GTA Online, WB і останній Batman. А витівки з Destiny це взагалі тихий жах…

Звичайно, проблема на старті не повинно бути нормою, але це часте явище, що вже просто не дивує. Геймери вміють терпіти, на відміну від інших споживачів товарів. Наприклад, купивши книгу, відкривши її і зрозумівши, що кожної другої сторінки немає, але ви зможете їх отримати через пів року, ви б її залишили? Але в іграх це цілком прийнятно, видати сиру незакінчену гру і попросити за неї гроші. Чи Давно ви заходили в Steam і їх розділ з «раннім доступом»? А на кікстартер? Так, ви можете сказати, що там працюють над проектами люди без фінансів, студій, інвестицій з боку видавця та інше… але чи багато там дійсно корисного та цікавого? Чи багато що через пів року після релізу залишається на полицях, патчі і наповнюється новим контентом з боку розробника? Немає, але ми вже звикли, що великі ігри урочисто виходять в день релізу разом з патчем. Це, звичайно, призводить до сказу, але вплинути на це неможливо.

Чомусь я впевнений, що Hardline не буде працювати з коробки як пророкує Йен. І взагалі ця стаття не повинна існувати, тому що цієї проблеми не повинно бути.

Дякую за увагу. Не забувайте коментувати, адже ваші коментарі — це найкращий спосіб виразити подяку.

А також не забувайте стежити за новинами, читати статті та блоги, щоб завжди залишатися в курсі останніх подій.

Читайте також: Тім Къелл, екс-дизайнер DICE, розповів про проблеми, про те як EA впливає на студію і движку про Frostbite.