BF Hardline розроблявся більше 2х років.

0
3

З самого початку розробка гри протікала з різною швидкістю, але якщо вірити заяві креативного директора Ian Milham, то робота над грою почалася «приблизно за рік до релізу Dead Space 3.»

«Розробка гри поступово набирала обертів.«, сказав Ian Milham в недавньому пості на NeoGAF. «Основна команда почала розробку за рік до старту продажів DS3, потім підтягнулися і інші. Ми завжди займаємося відразу з декількома проектами різних масштабів. Зараз в їх числі Star Wars, але завжди були і інші, в тому числі і нові IP»

Продюсер Yara Twit також підтвердив заяву Milham’a у своєму твіті, вказавши, що «Розробка Hardline почалася більше 2х років тому.«:
«Я працював над DS3 до релізу, як і багато інших…»

Останні кілька років, ЕА намагається тримати 2х річний цикл розробки ігор, що вже увійшло в норму. Само собою, багато хто ставить під сумнів такий підхід, вважаючи такий термін є недостатнім для виробництва якісного продукту.

У всякому разі, 2 роки на розробку може бути цілком достатньо для виходу якісної гри. Так це чи ні, ми дізнаємося 21 жовтня.