Бос Take-Two про виртульной реальності: Ми не зацікавлені в тому, щоб людей нудило

0
49

Вища посадова особа, голова американської компанії Take-Two Interactive Штраус Зельнік (Strauss Zelnick) впевнений, що віртуальна реальність в ігровій індустрії розвинеться дуже не скоро. На його думку, індустрія на даному етапі просто не готова до таких пристроїв як Oculus Rift або Project Morpheus.

Зельнік висловив побоювання, пов’язані з нудотою, яку викликають вищезазначені шоломи віртуальної реальності вже через кілька хвилин після використання. «Мені вдалося потестувати їх, і я не впевнений, що гравці захочуть довго випробовувати подібні відчуття», — заявив Бос Take-Two.

Зі слів Зелника, в компанії налаштовані скептично до проектів віртуальної реальності, тому він і його колеги сьогодні в ній не зацікавлені: «Поки ми можемо дозволити собі працювати і заробляти на поточних іграх. До повального захоплення ми повернемося пізніше».