Чому EA переносить дати виходу своїх ігор

0
3

Як нещодавно стало відомо, EA перенесли вихід відразу двох одних з найбільших ААА-проектів у цьому році. І, якщо Dragon Age Inqisition перенесена всього на пару місяців (ймовірно, їм дійсно потрібно трохи більше часу), то головний конкурент серії Call Of Duty перенесено аж на початок 2015 року, і, напевно, ви вже здогадалися, що мова йде про Battlefield Hardline.

Ні для кого не секрет, що Battlefield 4 досі сповнена проблем. Якісь були виправлені, а деякі все ще тягнуться з релізу. Одна з негативних сторін компанії EA — це її ставлення до власних продуктів. Вони просто намагаються не турбуватися про те, що відбувається.

Зовсім недавно Visceral опублікували статтю, в якій вони говорили про те, що Hardline бета відкрила їм очі і допомогла у вирішенні багатьох питань, пов’язаних з мультиплеер. І, судячи з усього, 2-3 місяців на вирішення цих питань, їм катастрофічно мало.

Така зосередженість на своєму продукті і перенесення релізу на досить великий термін з метою підвищення планки якості для EA невластиво останнім часом. Може бути, EA хочуть виправити своє становище в ігровій індустрії?

А, може бути, вся справа у конкуренції? Якщо звернути увагу на список ігор виходять в цьому році, то можна помітити дуже щільне засилля дуже великих ігор. Це може сильно позначитися на продажах Hardline. А ось початок 2015 року — цілком тихе та зручне для релізу трохи ответвленной від ігри серії Battlefield.

Не можна сказати, який буде результат через півроку. Але трохи більшу увагу ЕА до серії Battlefield цілком можна віднести до прогресу компанії. Адже геймери могли б отримати гру цієї осені і, судячи з усього, з великим шматком проблем того ж, що добило б серію Battlefield остаточно. Не думаю, що DICE була б рада такому повороту.

Якщо Visceral дійсно потребує такому терміні розробки і справді хоче викотити максимально робочу гру, я побажаю їм тільки успіху. З таким новим ставленням до своїх дітищ, компанія EA може повернути віру своїх старих шанувальників.

До всього іншого, відкладений і випуск доповнення Final Stand для Battlefield 4. Цю подію я б теж відніс до вищесказаного, але тут і правда швидше проблема в нестачі часу і досвіду нової Лос-Анджелеській студії. Тим не менш, особисто я вважаю, що якщо студія не справляється, то відкладати потрібно своєчасно, а не під кінець розробки. Адже багато предзаказавшие гру чекали саме цієї осені, а не чорт знає коли. У будь-якому випадку, будемо сподіватися, що це на краще.

А тим часом, Premium передплатники на всю воюють на нових піхотних картах доповнення dragon’s Teeth. До речі, нагадаю, що у сайту є свій сервер на якому ви як раз і зможете оцінити всі принади нових карт і режимів: Battlefield-Network.ru#SWEET_MIX. Решті ж доведеться почекати кінця місяця, і за бажання влитися до решти.

Будьте з нами і слідкуйте за новинами, щоб завжди бути в курсі останніх подій.