Реліз першого DLC вже не за горами, тому розробники з Visceral Games вирішили пролити світло на деяку інформацію про новинки доповнення.
Розробники надали серію записів в блозі, де більш детально розповіли про все, що нас чекає.

Раніше нам також стало відомо про новий режим Bounty Hunter.
А також доповнення принесе і нові маски.

Нижче представлені найбільш важливі деталі першого доповнення. Нагадаємо, що його реліз для гравців з Premium-підпискою запланований на червень, решта отримають доступ лише через 2 тижні.

НОВУ ЗБРОЮ

Новий помповий дробовик компонування «буллпап»KSG12
Доступно поліцейським, класу «Штурмовик»
Футуристичний дробовик зроблений по самим передовим технологіям
Магазин на 14 патронів 12 калібру довжиною в 7см
Дробовик можна використовувати з БПС і пробивающими боєприпасами

Нова бойова гвинтівкаSG510
Доступно бандитам, класу «Штурмовик»
Гвинтівка зроблена в традиційному стилі, класична і в теж час сучасна, «шалено» забійна і далекобійна
Стріляє калібром 7,62х51мм
Є можливість зарядити бронебійними трасуючими боєприпасами, поліпшеним прикладом, розширеним магазином та ще поруч наворотів

Нова штурмова гвинтівкаFAL
Доступно поліцейським, класу «Штурмовик»
Унікальний дизайн рукояті у вигляді «бочки»
Повільна, але легко контрольована
Заряджена калібром 7,62х51мм і дуже ефективна на середньо-далеких дистанціях
Магазин на 24 патрона, або на 25 патронів після тактичної перезарядки

Новий пістолет-кулемет — M1A1 Томпсон — Безкоштовний для всіх
З’явиться разом з патчем, який стане доступний для скачування приблизно з виходом доповнення
Доступний обом сторонам і всім класам
Класичний, історичний, ретро дизайн
Скорострільність не висока, але легко контролюється
Обмежені можливості для кастомізації: рукоятка і розширений магазин
Стріляє калібру .45 ACP

НОВІ ВИДИ БОЄПРИПАСІВ

Бронебійні трасуючі набої
Доступно для штурмових гвинтівок, бойових гвинтівок і DMR
Доступно для поліцейських і бандитів
Високий шкоди за броньованим цілям. Ефективні проти бронежилетів і броньованої техніки
Трасуючі кулі роблять вас набагато помітніше

Розривні набої
Доступно для дробовиків
Доступно для поліцейських і бандитів
Розривні набої 12 калібру будуть найбільш ефективні для пробивання дверей
Є можливість швидкого перемикання з бронебійних на звичайний
Також ефективні в ближньому бою

НОВИЙ «Battle Pickup»

Гвоздомет
4 магазину цвяхів, у кожному по 10 штук.
Стріляє боєприпасами 27 калібру начинені цвяхами.
Ефективний в ближньому бою
Низька дальність стрільби
Вбиває одним попаданням в голову
Стріляє тихо і непомітно. Що дозволяє залишатися вас невидимим на ворожих картах

image.img_

НОВА ТЕХНІКА

Машина з низькою посадкою в стилі «Lowrider»
Доступна бандитам
Стильний седан прикативший до нас з 60-х.
Багата кастомізація, що включає в себе все, що тільки можна навісити на седани.
Двоколірний шкіряний інтер’єр, персональний клаксон і гідравлічна підвіска контрольована водієм.
Багато місця дозволить розмістити до 3х пасажирів.

Пікап
Цивільний транспорт може бути знайде на карті «Глухомань».
У закритій кабіні поміщається 3 пасажири, всі вони зможуть вилазити з кабіни для більш зручної стрільби.
Двоє пасажирів можуть встати на бічні пороги і стріляти на всі боки.
Ще один пасажир може сховатися за заднім бортом і прикривати з тилу.

featuredImage.img_1

Також Visceral поділилися інформацією про двох нових картах, всього карт буде чотири.

На допомогу!
Піхотної-орієнтована карта
Найкраще грається в режимах «Криваві гроші» і «Захоплення»
Карта сподобається всім класам
Представляє з себе нічний клуб розташований в Майамі, зроблена в стилі бойовиків: отруйні кольори, музика, світло і екшен

BFHL_DLC1_Screenshots_Maps_CodeBlue_01

BFHL_DLC1_Screenshots_Maps_CodeBlue_03

Глушину
Розташована в національному парку Редвуд, штат Каліфорнія
Велика кількість природи і екології, що так незвично для міської тематики Hardline
Пагорби, протоки, і гірські породи допомагають сховатися
Зруйнований міст з’єднує два береги
Відмінно грається у всіх режимах, але найкраще підійде «Угон»

BFHL_DLC1_Screenshots_Maps_Backwoods_01

BFHL_DLC1_Screenshots_Maps_Backwoods_02