Тут, в EA, ми працюємо заради гравців Battlefield. Ми знаємо, що вони хочуть пограти на карті Dragon Valley, яка спочатку була створена для Battlefield 2, і раді повідомити, що команда DICE зробила ремастерінг цієї карти для Battlefield 4.

Ми запросили Девіда Серлэнда, продюсера Battlefield 4, щоб з’ясувати, яку саме роботу виконала команда.

Dragon Valley - скриншот 1

Чому хлопці в DICE вирішили відтворити саме Dragon Valley з Battlefield 2?
Ми хотіли зробити по-справжньому класичну карту, так що це точно повинна була бути Battlefield 2, або навіть якась з ігор старше. Ми хотіли величезну локацію, з купою техніки, тому що знали — карта буде створюватися тільки для PC і сучасних консолей.

Dragon Valley - скриншот 2

Як спільнота Battlefield 4 впливає на розробників DICE?
Ми постійно працюємо над тим, щоб заробити повагу і довіру наших фанатів. Ми робимо те, у чому гравці Battlefield дійсно потребують, і що робить гру краще. Спільнота — наш пріоритет. Нас би тут не було, якби не пристрасть грають в Battlefield.

Dragon Valley - скриншот 3

Чим ви керувалися при відтворенні карти Dragon Valley?
Наша команда грала на «Долині Драконів» кілька разів, щоб переконатися, що ми пам’ятаємо всі її аспекти. Деякі члени команди навіть вперше познайомилися з нею. Ми користувалися значними напрацюваннями наших студій в Лос-Анджелесі і Стокгольмі, щоб відтворити ключові точки карти як можна ближче до оригіналу.

Dragon Valley - скриншот 4

Скільки часу все це зайняло?
Це був дуже довгий процес, як і створення будь-якої іншої карти. На цей раз, з додатково поставленою метою відтворення оригінальної карти, це зайняло 3-4 місяці.

Dragon Valley - скриншот 5

Які поліпшення гравці помітять на новій Dragon Valley 2015?
Якщо ви грали на оригінальній карті, то перше, що ви помітите — це рівень деталізації і загальний візуальний рівень. Друге — це шар хмар, який тепер відділяє повітря і землю. І, звичайно, те, наскільки ця величезна карта насправді.

Dragon Valley - скриншот 6

Чи є якісь об’єкти, які геймери дізнаються з інших частин Battlefield?
Звичайно! Ми швидко зрозуміли, що BF2 і BF4 — це зовсім різні ігри, і нам важливо докласти зусиль для відновлення карти, яка буде давати ті ж почуття, що і оригінальна, а не просто зробити копію один-в-один. Також тут є кілька посилань до Battlefield 2, але про них я вам не скажу — знайдіть самі.

Dragon Valley - скриншот 7

Як команда розробників може гарантувати, що Dragon Valley 2015 буде виглядати і почуватися автентично?
Наш ключ — повторення. Ми провели на карті дуже багато часу і отримали тонну задоволення в процесі її створення. Додавання нових точок з прапорами робить гру справді відрізняється від інших карт Battlefield 4 в режимах «Великий Захват». Та й грається «Долина Драконів» зовсім по-іншому, як модернізована Battlefield 2.

Найбільша карта в Battlefield 4. Чи були якісь проблеми при її створенні?
Ця перша і єдина карта, яка зроблена тільки для PC і сучасних консолей (PS4, Xbox One), що дало нам набагато більше свободи. Зрештою, сама складна робота дісталася нашим художникам, і ми повинні були переконатися, що карта повністю виконує всі наші вимоги. Ми дійсно доклали дуже багато зусиль, щоб зробити її такою, яка вона є.

Відтворення яких частин карти було найбільш хвилюючими?
Ремонтуються мости, створені спеціально для «Штурму» на Dragon Valley. І той факт, що ми (я сподіваюся) ощасливили любителів ТДМ на Каналах Ноушехра з Battlefield 3, створивши портову зону.