DICE хочуть запустити Battlefield 4 на iOS

0
143

Frostbite — це не тільки серце серії Battlefield на PC і консолях, технічна сторона цього движка дозволяє працювати з мобільними додатками. Головний технічний директор Крістоффер Benjaminsson (Крістофер Бенджамінсон) поділився інформацією про поточні розробках по запуску Battlefield 4 на iOS.

Frostbite один з найсучасніших двигунів. Цей движок розширює межі з розробки відеоігор, дозволяючи створювати масштабні руйнування і дуже опрацьовані динамічні оточення. І мобільного сектору — це не проблема. Все що можна створити на консолях, цілком реально відтворити і в мобільному варіанті.

Frostbite вже відмінно зарекомендував себе, наприклад, в Battlefield 4 Commander, і у випадку з Apple, на WWDC в цьому році була демонстрація технологій Plants vs. Zombies: Garden Warfare запущена на iPad Air. Мобільний пристрій показав свій потенціал, коли на екрані одночасно відображався 1.3 мільйони трикутників [в програмуванні трикутники використовуються як спосіб побудови різних фігур, це мозаїка з трикутників різних розмірів, після чого краї згладжуються].

У майбутньому ми хочемо частково запустити Battlefield 4 на iOS.

battlefield_4_ios

Але це виявилося не так легко. Обробка динамічних функцій, на зразок руйнувань або рухомих джерел світла, а також більшість інших речей відбувається в реальному часі. Це позначається на продуктивності, не дозволяючи повною мірою відтворювати великі і деталізовані локації. Ще одна проблема — апаратне й програмне забезпечення. Нам доводилося йти на компроміси між якістю і продуктивністю, або зменшуючи кількість об’єктів, або роблячи їх менш якісними.

Але все змінилося, коли Apple представила свій новий графічний API Metal, завдяки якому ми змогли використати апаратну частину на повну. Це дозволило нам не жертвувати якістю або кількістю.

Таким чином, щоб побачити, як далеко ми можемо зайти в розробці мобільного додатку, ми самі зробили собі виклик: Частково перенести дуже вимогливу Battlefield 4 на iOS! Але я хочу підкреслити, що мова йде про техно-демо для тестування можливостей движка, більш нічого.

Попереду дуже багато роботи, але вже зараз ми дуже задоволені результатами. Це таке приємне відчуття, коли ти портируешь систему і розумієш, що вона працює так, як було задумано. Незважаючи на те, що у нас ще є в запасі деякі можливості по оптимізації, ми вже приємно здивовані результатом досягнутому завдяки апаратною частиною.

Ми будемо продовжувати вивчати можливості движка, але вже зараз готові надати пару скріншотів. Ми сподіваємося, що для вас вони виявляться настільки ж захоплюючими, як і для нас.

До скорого!
Крістоффер Benjaminsson (Крістофер Бенджамінсон)
Головний технічний директор Frostbite Стокгольм.