DICE набирає VR-команду

0
3

Якщо вірити останньому твіти від технічного директора Frostbite, то DICE заснувала свою маленьку «команду віртуальної реальності (VR) в Стокгольмі.

tweetfromdice

Твіт був опублікований Йоханом Андерссоном (Johan Andersson) вчора вночі. У зв’язку з цим з’явилося кілька нових вакансій на креативні і технічні посади.

Поглянувши на список вакансій, ми можемо побачити, що в DICE зараз потрібні: креативний директор, технічний художник і кілька старших інженерів в команду по віртуальній реальності.

Команда DICE VR

У списку вакансій немає яких-небудь подробиць, але всі вакансії прямо говорять про те, що розробники шукають людей для кількох нових проектів.

Frostbite — це технологія та совісну проект, який допомагає в розробці таких найбільших франшиз, як Battlefield, Mass Effect, Need for Speed, Dragon Age та Plant vs. Zombies Garden Warfare, а також ігор, начебто Star Wars: Battlefront, mirror’s Edge: Catalyst і EA Sports Rory McIlroy PGA Tour.

Тисячі розробників ігор по всьому світу використовують наші інструменти Frostbite для створення ігор. Вони повинні бути ефективними, надійними та інтуїтивно зрозумілими, щоб створювати відмінні ігри!

У нас є невелика багатопрофільна команда під Frostbite, яка працює над проектами з віртуальною реальністю, тому зараз ми зацікавлені в пошуку Старшого Інженера Геймплея.

Зовсім недавно ми писали про те, як за останні 2 роки змінилася EA. І саме там можна помітити, що Ендрю Вілсон, нинішній бос компанії, завжди готовий шукати нові шляхи розвитку, до того ж останнім часом компанія стала більше ризикувати.

А на минулому UBS Global Technology Conference виступив старший фінансовий директор Блейк Йоргенсен (Blake Jorgensen), де заявив наступне.

Перед нами виникає багато труднощів, і одна з них — розмір ринку. Ми не робимо ігри для Wii або Wii U, тому що вони не мають досить великого ринку. Теж саме стосується PS Vita, продукту від Sony, аудиторія падає і ми припиняємо займатися розробкою під цю платформу.

Я думаю, що наступним трьом рокам, ймовірно, буде потрібно якийсь час, щоб наповнити досить великий ринок і нам потрібно буде шукати альтернативні способи застосування віртуальної реальності, перш ніж вона займе своє місце в геймінге. — продовжить Йоргенсен.

У довгостроковій перспективі це п’ять років з плюсом, і я думаю, що, безумовно, ринок буде, і ми отримаємо ще один спосіб насолоджуватися іграми.

Як вам перспектива воювати в Battlefield з віртуальною реальністю? Що ви взагалі думаєте про VR? Застосовується вона до таким великим багатокористувацьким ігор, або це доля невеликих однокористувацьких ігор?