Сьогодні в офіційному блозі Battlefield ком’юніті-менеджер проекту Вінсент Вукович (Vincent Vukovic) розглянув деякі проблеми Battlefield 4, які «виплили назовні» у період проведення відкритого бета-тестування. Він визнав багато недоробки і запевнив шанувальників гри в тому, що DICE поспішають усунути всі до фінального релізу.

Явне

— Низький FPS і/або просідання;
— нескінченна завантаження карти;
— високе навантаження на 2-х, 4-х і 6-ядерні процесори;
— баг з ліфтом («ліфт-катапульта»).

На додаток до цих пунктів Вінсент повідав і про балансі в Battlefield 4. Вашій увазі основний список того, що, швидше за все, буде змінено і впроваджено в кінцевий продукт:

Піхота

— Поліпшення звуку/ефекту камери при пошкодженні/вбивстві гравця для підвищення швидкості реагування;
— зменшення скорострільності AK12 з 1000 до 750;
— збалансування точності автоматичного зброї, засноване на скорострільності;
— збільшення дистанції кидка портативних боєприпасів і аптечок;
— портативні боєприпаси будуть негайно перезавантажувати 2 крамниці, а згодом – і всі чотири. Вибухонебезпечні девайси миттєво перезаряджатися не будуть;
— підвищення ефекту спалаху у стрільців з 25мм 40мм і знаряддя для можливості виявлення їх позиції;
— збільшення часу відродження з 7 до 10 секунд.

Техніка

— Зміняться опису деяких транспортних засобів;
— збільшиться наноситься шкоди для Стінгера і Голки з 25% до 35% (тепер у звичайному режимі знадобиться 3 потрапляння для того, щоб збити вертоліт);
— швидкість керованих ракет з TOW збільшиться з 50 до 75 метрів на секунду;
— підвищиться точність кулемета на техніці під час безперервного вогню;
— знизяться пошкодження 40мм і 25мм зброї піхоти до бронетехніки;
— зменшаться наносяться пошкодження головного знаряддя БТР проти інших бронею;
— виправиться помилка перехрестя гармати танка;
— покращиться чуйність керма при прискоренні і додадуться опції управління джойстика на всіх платформах.

Захоплення цілей

— РПГ і SMAW більше не будуть захоплювати цілі, позначені за допомогою лазерного целеуказателя;
— виправиться система попередження на техніці при лазерному наведенні;
— зменшиться дистанція захоплення для РПГ, SMAW і MBT LAW (ручного протитанкового гранатомета) з 500 до 350 метрів;
— ракети, запущені з лазерної позначити, тепер будуть наносити максимальний збиток в 90%, щоб атакуючі і транспортні вертольоти мали «шанс на порятунок» і могли встигнути скористатися вогнегасником.

Наостанок

— Повідомлення про вбивство буде з’являтися швидше;
— ближній бій для гравців на консолях стане більш складним. Нагадаємо, що раніше допомогу в прицілюванні була надто відчутною на ближній та недостатньої на середній дистанції.

Ну а що стосується балансу в Battlefield 4 взагалі, то розробники обіцяють посилено працювати над ним і після релізу. Втім, як зазвичай.