Дорога до Battlefield 4: Режими

0
2

У новому випуску «Дорога до Battlefield 4» розробники розповіли про всіх ігрових режимах, які чекають нас з релізом гри в кінці жовтня.

І так, Battlefield 4 пропонує сім різних режимів гри для десяти мультиплеєрних карт.

ЗАВОЮВАННЯ (ЗАХОПЛЕННЯ, доступний в Battlefield 4 Beta)

Тип гри: Суміш битв на техніці з інтенсивними піхотними зіткненнями на землі, воді і в повітрі.
Кількість гравців: 24 гравця (Xbox 360 і PS3) / 64 гравця (Xbox One, PS4, ПК).
Режим Командира: Доступний.

Це самий популярний режим в серії Battlefield, мета якого проста: захопити прапори, усунути супротивника і довести кількість ворожих очок підкріплення (тікетів) до нуля. Кращий спосіб зробити це – захопити більшість доступних прапорів на карті, адже в такому разі тікети команди суперників будуть зменшуватися значно швидше.

RUSH (ШТУРМ)

Тип гри: Боротьба на ворожій території з метою знищення їх станцій M-COM.
Кількість гравців: 24 гравця (Xbox 360 і PS3) / 32 гравця (Xbox One, PS4, ПК).
Режим Командира: Доступний.

Режим Battlefield 4 Штурм являє собою боротьбу між атакуючими і солдатами. Мета атакуючих – закласти вибухівку і знищити по дві станцій M-COM в кожній ігровій зоні. Мета оборонців – зупинити всі спроби противника дістатися до M-COM і вичерпати з часом всі доступні ворогові відродження.

DOMINATION (ДОМІНУВАННЯ, доступний в Battlefield 4 Beta)

Тип гри: Варіант режиму Conquest зі збільшеним темпом гри для піхоти.
Кількість гравців: 20 гравців (на всіх платформах).
Режим командира: Немає.

Цей режим дебютував у додатку Battlefield 3 Close Quarters. Містить в собі багато елементів Захоплення (захоплення прапора, прагнення довести тікети супротивника до нуля), Домінування є більш щільним і цілеспрямованим. Ви ніколи не будете далеко від прапора, що передбачає постійні переміщення та перебування в гущі подій. В Домінуванні захоплення прапорів відбувається швидше, та і кількість тікетів нижче, ніж у режимі Захоплення. Якщо у вас є більшість баз, то ви втрачаєте тікети повільно, а це означає, що кожне вбивство в режимі Domination значить набагато більше, ніж у Conquest.

OBLITERATION (ВИНИЩЕННЯ)

Тип гри: Божевільні погоні на техніці і доставка вибухівки.
Кількість гравців: 24 гравця (Xbox 360 і PS3) / 32 гравця (Xbox One, PS4, ПК).
Режим Командира: Доступний.

Ми називаємо цей режим «Генератор Моментів». Це самий вибуховий режим Battlefield 4. У «Знищенні» бомба спавнится у випадковому місці на карті. Обидві команди повинні боротися за отримання бомби, потім скинути її на один із трьох об’єктів супротивника, щоб знищити. Після того, як бомба вибухнула, на карті з’являється нова бомба і хаос зароджується з новою силою. Гра закінчується тоді, коли одна з команд знищить всі три ворожих об’єкта.

DEFUSE (ЗАЧИСТКА)

Тип гри: Напружений ближній бій.
Кількість гравців: 5 на 5 (на всіх платформах).
Режим Командира: Немає.

Будучи другим дебютантом в Battlefield 4, режим Зачистка пропонує висококонкурентний бій з вибуванням. Кожен гравець отримує одну-єдину життя на весь раунд, тому кожен постріл здатний докорінно змінити підсумок сутички. Одна з команд може виграти за рахунок повного винищення ворожого загону або знищення ворожого об’єкта (за аналогією зі станціями M-COM в режимі Rush).

TEAM DEATHMATCH (СУТИЧКА КОМАНД)

Тип гри: Класичний режим шутера в стилі Battlefield 4.
Кількість гравців: 20 гравців (на всіх платформах).
Режим командира: Немає.

Тут все досить просто: дві команди борються за досягнення заданого кількості вбивств. Це ідеальний режим гри, коли часу мало, а екшену хочеться.

SQUAD DEATHMATCH (СУТИЧКА ЗАГОНІВ)

Тип гри: Чотири загони ведуть наземний бій в гонитві за лідерство, з обмеженою підтримкою техніки.
Кількість гравців: 20 гравців (на всіх платформах).
Режим Командира: Немає.

В режимі Squad Deathmatch чотири загону Battlefield 4 зіткнуться між собою в битві за перше місце в таблиці лідерів. Перший загін, який здійснив задану кількість вбивств, оголошується переможцем.

©