Дослідження показало, що PC лідирує в цифрових продажах

0
1

Компанія Juniper Research провела нове дослідження, згідно з яким цифрові продажі ігор в цьому році принесли понад $80 мільярдів, а до 2018 року ця цифра має збільшитися до $104 мільярдів. Більшу частину прибутку приніс PC ринок, на яку припадає 42% прибутку.

Згідно отриманої інформації, до 2020 року мобільні платформи збільшать свій дохід і захоплять 35% ринку. Дохід від консолей останнього покоління в цьому році склав приблизно $21 мільярд, а до 2018 року ця цифра збільшиться до $27 мільярдів.

Дослідження запропоноване Juniper Research, і спрямоване на вивчення цифрового ринку відеоігор 2015-2018 років, є одним з найбільш повноцінних і об’ємних на сьогоднішній час на ринку основі таких платформ, як мобільна, планшетна, PC, консольна, КПК, VR та хмарна.

Не дивлячись на чутки, які виникли навколо консолей, Juniper вірить, що ця платформа як і раніше буде розвиватися і володіти великою частиною ринку. Платформа зможе розвиватися завдяки впровадженню нових технологій, які будуть перевершує сучасне вже 8 покоління.

На думку автора дослідження Лорена Фойє (Lauren Foye), на всьому протязі життєвого циклу, фізичні носії залишаться актуальними. До того ж, розвитку консолей, як домашньої платформи, допоможе нова технологія віртуальної реальності, суттєве поширення якої очікується в 2016 році.

Juniper також очікує крос-платформної інтеграції, щоб розширити вплив консолей на індустрію відеоігор. Це те, що планує зробити Microsoft оновлюючи систему своїх консолей Xbox One Windows 10 в листопаді цього року. Першою з ігор дозволяють стерти межу між консолями і пк стане Fable Legends.

Крім цього, мобільний ринок показав високий зростання за останні кілька років, багато в чому завдяки free2play ігор, які розповсюджуються безкоштовно, але пропонують гравцям внутреігровие покупки. Тенденція випуску таких ігор буде продовжувати рости, і до 2020 року частка подібних ігор зросте до 35% від загальної кількості.