EA: Бренд Battlefield не постраждав із-за проблем BF4

0
4

Як відомо, Battlefield 4 був запущений в кінці жовтня минулого року з досить значним «пакетом» різних технічних проблем, деякі з яких остаточно не усунуто досі. У грудні DICE навіть вирішили призупинити розробку всіх своїх проектів і розширень (доповнень) до тих пір, поки не будуть вирішені всі існуючі недоробки Battlefield 4. Але, як часто відзначають багато ігрові видання, доповнення виходять, а проблеми в грі не тільки залишаються, але й з’являються нові. Іншими словами, на сьогодні тільки ледачий і далекий від шутерів геймер не кинув свій камінь у «город» EA/DICE.

Але в Electronic Arts не вважають ситуацію з проблемами BF4 ніж-то незвичайним. Навіть навпаки — незважаючи на падіння акцій EA, скандал з проплаченими видеоблогерами, докори від найбільших ігрових порталів і т. д. і т. п. — спершу креативний директор EA називає реліз BF4 надзвичайно успішним, а тепер і головний фінансовий директор видавництва упевнений, що немає причин для занепокоєння за репутацію бренду Battlefield, яка, за його словами, зовсім не постраждала після виходу четвертої частини.

Блейк Йоргенсен (Blake Jorgensen), головний фінансовий директор Electronic Arts, виступаючи днями на конференції Morgan Stanley Technology в Сан-Франциско: Ми не бачимо ніякого збитку, нанесеного бренду Battlefield. Сфокусовані на його захист, ми дали нашим споживачам додатковий контент, з метою переконатися, що вони продовжують повертатися і грати в гру. Ми виявили, що це дуже добре працює… Я не бачу жодної проблеми з брендом. Ми впевнені, що надаємо відмінний геймплей, і ми будемо продовжувати це робити.

А що скажете ви, наші читачі? Проблемний старт Battlefield 4 якось вплинув на ваше ставлення до франшизі в цілому?