За повідомленням англомовного порталу BF4Central, на стадії запуску Battlefield 4 компанія Electronic Arts виплачувала популярним видеоблогерам заохочення за просування нової частини шутера на просторах YouTube.

Згідно з контрактом, оприлюдненим анонімним блогером, видавництво перераховувало ютьюберам до 10 американських доларів за 1000 переглядів відеоролика, в якому автор повинен був показати геймплей BF4 і розповісти про Levolution.

Программа поощрения от EA

Варто зазначити, що в умовах контракту окремим пунктом стоїть «Не робити відео, яке фокусується на збоях (глюки) у грі». А це, на думку BF4Central, було явно нелегко, враховуючи досить велику їх кількість відразу після релізу.

Представники EA вже підтвердили існування даної програми і запевнили, що вона відповідає принципам Федеральної торгової комісії США, т. к. «проспонсированность» відео можна легко визначити по наявності послідовності слів «Battlefield 4 Launch» в заголовку ролика.