EA визнали запуск Battlefield 4 неприйнятним

0
3

Глави Electronic Arts і DICE, Ендрю Вілсон (Andrew Wilson) і Карл Магнус Троедссон (Karl-Magnus Troedsson), дали розгорнуте інтерв’ю порталу Eurogamer, в якій визнали, що отримали важкий урок з старту Battlefield 4.

Перші місяці після релізу BF4 його розробники дотримувалися позиції мовчання, незважаючи на шквал критики, що обрушилася від гравців із-за безлічі проблем, часто не дозволяють навіть зайти в мережеву гру. В EA ж віддали перевагу «політику позитиву», називаючи запуск четвертої частини вкрай успішним і зовсім не порочить репутацію бренду. І ось тепер, через майже вісім місяців, глава видавництва називає подію неприпустимим.

“Для мене та ситуація, яку ми мали, була неприйнятною. Для всієї команди ця ситуація була неприйнятною”, — сказав бос EA.

Ендрю Вілсон запевнив, що з метою виключити подібні проблеми в майбутньому, керівництво EA вирішило змінити процеси розробки і тестування. За його словами, тепер видавництво буде надавати розробникам більше часу на перевірку всіх тонкощів гри.

Але в той же час, глава EA заперечує всі звинувачення в бік видавництва, згідно з якими воно підганяло DICE з релізом Battlefield 4.

“На цей раз у DICE було достатньо часу. Але ми не можемо забувати і про свою відповідальність, адже ми є власниками гри, ми відповідаємо за неї”.

Що ж стосується самих DICE, то у шведів запуск Battlefield 4 викликає особливе занепокоєння, тому що він пошкодив репутацію студії.

“Був я здивований реакції [ігровий громадськості]? Немає. Був я здивований станом гри? Так”, — сказав Карл-Магнус Троедссон в інтерв’ю Eurogamer. “Співробітники студії сприйняли це дуже близько до серця. Це викликало бурю дискусій на тему того, що ми робимо … Безумовно, ми отримали безліч уроків”.

Вілсон і Троедссон під час бесіди не обійшли увагою і Battlefield Hardline, чий реліз відбудеться 21 жовтня. Обидва запевнили, що цей проект, який розробляється Visceral у співпраці з DICE, використовує матеріали трирічної роботи і, щоб уникнути чергових проблем на старті, включить в себе всі удосконалення, отримані Battlefield 4 протягом останніх восьми місяців.

Карл Магнус Троедссон: “Зараз ми знаходимося в хорошому стані. Battlefield 4 стабільний. Всі виправлення транслюються в Hardline. Більшість з них вже там … Ми пильно стежимо за цією грою [Hardline], і її запуск повинен буде відрізнятися від BF4”.

Обидва директори розуміють занепокоєння фанатів тим, що відтепер Battlefield виходитиме щороку. Але, як запевняє глава EA, Battlefield 5 чекати в наступному році особливо не варто.

“У цьому році ми збираємося запустити дивовижну гру. Зворотній зв’язок була потужною. І ми будемо продовжувати відстежувати настрій гравців, так же як це було з BF3 і BF4, для того, щоб випустити нову частину гри в дійсно потрібний час. Зараз ми відчули, що настав саме час для Hardline. Гра знаходиться в розробці вже близько трьох років. Вона готова до роботи. Крутий контент. Крутий геймплей. Ми вважаємо, що вона може існувати в рамках Battlefield як симбіоз Battlefield 4 і в деякій мірі Battlefield 3”.

На адресований вже до Троедссону питання про можливий вихід в 2015 році нової частини Battlefield в противагу нової Call of Duty, голова DICE не зміг дати чіткої відповіді: “Нам доведеться почекати і подивитися, що станеться в майбутньому”.