Ексклюзивне інтервю для німецького комюніті Battlefield

0
2

Німецькому порталу Battlefield Inside в минулу неділю вдалося поспілкуватися з ком’юніті-менеджером EA, відповідальним за лінійку шутерів, Андреасом Кохом (Andreas Koch) і продюсером DICE LA Девідом Сирлендом (David Sirland). Розмова відбулася в рамках фіналу весняного сезону кубка ESL One. Темою розмови стали прийдешні зміни, поліпшення і нововведення в Battlefield 4.

З повною статтею ви можете ознайомитися на battlefield-inside.de. Ми ж постаралися відібрати найбільш важливу інформацію і представили її у вигляді списку.

Отже, в найближчому патчі для BF4 нас чекає:

— Довгоочікуване для багатьох підвищення «тикрейта». В першу чергу зміна торкнеться Battlefield 4 на PS4, Xbox One і ПК. Пропатченних клієнт гри на консолях минулого покоління ще не досить випробуваний, тому тут «тикрейт», швидше за все, збільшиться пізніше.
— Можливість установки частоти поновлення (на користь гравцям з низькою пропускною здатністю).
— З 1,5 до 1 секунди знизиться FrameHistoryTime. Це значення використовується для визначення того, скільки «поблажок» сервер дозволяє мати клієнту, втрачав пакети. Іншими словами, тепер вбивств за укриттям повинно бути помітно менше.
— Зниження трясіння екрана в момент вибухів.
— Якісь зміни в мережевому інтерфейсі гри та інші поліпшення «адекватності» ігрового процесу.

Також нашим німецьким друзям вдалося дізнатися, що:

— Патч вийде в травні (в принципі, він уже готовий, але проходить сертифікацію в Sony і Microsoft).
— Створення патча для всіх платформ займає близько п’яти тижнів.
— Шведське відділення DICE повністю завершило роботу над Battlefield 4, і тепер шутером займається студія DICE в Лос-Анджелесі, яка на даний момент складається з 60 осіб.
— З патчем не з’явиться новий формат режиму «Знищення». Його ще оптимізують.
— Консольних серверів скоро має додатися, як і можливостей у адміністраторів серверів на PS і Xbox, які зараз скаржаться на убогий функціонал управління.
— Battlerecoder все ще може з’явитися в BF4. Ця тема, як і раніше знаходиться у розробників «на початку списку.
— В DICE згодні, що режим Штурм не завжди виглядає збалансованим. Тому роботи ведуться і в цьому напрямку.