Electronic Arts піднімає ціни на PC ігри

0
3

Зовсім недавно по мережі пробіг слух, який передбачав зростання цін на PC ігри від нашого улюбленого видавця. Слух підтвердився. EA переглядає цінову політику і піднімає ціни на свої майбутні ігри.

Зовсім недавно EA вже підвищувала ціни і встановлювала мінімум в 1499 рублів за стандартні видання, але цього виявилося мало. Так, наприклад, новий Dragon Age: Inquisition в день релізу змінить свою ціну на: Стандартне видання — 1799 рублів, а розширене 1999 рублів.

У США геймери вже давно платять по 80$ за гру, і схоже цей цінник повільно підбирається і до нас. EA завжди намагається максимізувати прибуток від своїх тайтлов, при цьому залишаючи вартість розробки на колишньому рівні, і взагалі не парячись про їх якість.

Нову політику ціноутворення підтвердив екс-президент компанії Ларрі Пробст (Larry Probst). Хоча, раніше він заявляв, що вартість розробки незабаром знизиться, а слідом і впадуть ціни на ігри, але щось пішло не так.

Я не знаю як можна виправдати високе зростання цін на ігри. Розробники стверджують, що їм необхідно більше часу на розробку і більше людей, але ж не мало коштів йде в кишеню видавництву і рітейлерам.

Навряд чи нова політика ціноутворення буде сприйнята позитивно, тим більше враховуючи погану популярність EA за останній час. Про що думає EA і до чого прагне — незрозуміло. Але зрозуміло лише одне, «електронікою» досі потрібно більше золота!

Як вважаєте, чи можна чимось виправдати EA? Може бути витрати дійсно ростуть, але в такому випадку резонно піднімати ціни?

Будьте з нами, стежте за новинами і не забувайте про блоги, щоб завжди бути в курсі останніх подій.