Final Stand Beta: BF4 CTE, патч другий

0
7

Вчора ввечері в BF4 CTE вийшов новий патч, який приніс поліпшення як у серверній частині, так і в клієнтській, завдяки команді, яка працює над Hardline. Нижче представлений список внесених змін

Покращена продуктивність сервера і оптимізація мережевого коду

• Оптимізована висока частота оновлення включає в дію тільки гравців з ворожої команди.
• Трохи покращена загальна пропускна здатність.
• Виправлена проблема з частиною вибухів: додана покращена фільтрація вибухів/руйнувань дерев.
• Встановлена висока частота оновлення в передній частині автомобіля.
• Доданий високочастотний конус: для прицілювання вниз (має також додати дальності).
• Оптимізоване використання пропускної здатності для бійців, рослинності і транспортних засобів в цілому.
• Додана функція «тикрейт-падає» до HFU: в результаті забезпечений плавний перехід між мінімальним/максимальним тикрейтом.
• Покращена функція точного позначення позиції солдата в ігровому оточенні: коли в мережі відбувається збій, виникає «раббер брендинг» (це коли ти топчешься на одному місці), це може принести покращення та виправлення для найменшого виникнення подібних ситуацій.
• Покращена невидима обробка (застосовано для мережевих елементів) пакетів та ефективності, що повинно привести до зниження загальної затримки.
• Різні невидимі (застосовано для мережевих елементів) пріоритети і поліпшення фільтрації.

Відгуки

Розробники планирут зібрати відгуки, запустивши сервера на 64 гравця. Залишайте свої відгуки тут — http://cte.battlelog.com/bf4/forum/threadview/2985968005435139960/