Final Stand та роздуми на тему футуризму

0
3

За час мого від’їзду, в мережі з’явилося багато інформації щодо очікуваного доповнення Final Stand, хтось навіть встиг у нього пограти на CTE, але мова зараз піде трохи про інше. Ця стаття свого роду ностальгічний флешбек з серії Battlefield, де ми з вами віддамося хвилинці мрій і роздумів.

Був час, коли серія Battlefield цвіла і наповнювалася інноваціями в жанрі, радуючи нас чимось новим і захоплюючим. Ми постійно отримували щось зовсім несхоже на попереднє.

Після незабутнього BF1942, нас нагодували порцією В’єтнаму, який, до речі, не завоював великого успіху і взагалі мало у кого на слуху, що не можна сказати про подібному додатку для Bad Company 2.

Але фанати були дійсно вражені трохи пізніше, в 2006 році. Саме тоді вийшов Battlefield 2142. Всі футуристичні фантазії були миттю втілені в життя. Гігантські космічні кораблі, величезні міхи, вражаючі технології, маскування та інше. Можливо і там були якісь недоліки, але це було безперечно дуже свіжо і незвично.

ductruonghuyen_ent501_battlemech_by_fxevo-d63uqb1

Battlefield 2142 навіть представила новий ігровий режим, який досі для багатьох фанатів є найбільш просунутим і еталонним в жанрі. Звичайно, мова йде про «Титан». Будь-якою ціною команда просувалася до титану противника і всіма силами знищувала його. Там рідко хто думав лише про своїй шкурі, адже відчувати себе в ролі штурмового загону набагато приємніше, ніж сидіти і чекати результату.

Але я не намагаюся сказати, що серія Battlefield зжила себе і стала гірше, немає. Ми просто забули про те, що може дати нам футуристичний геймплей. Сучасне озброєння зростає з кожним роком, новинки часом змушують захоплюватися ідеями інженерів і їх реалізацією. “Розумні” снайперські гвинтівки, екзоскелети, безпілотники, нові приціли та інші розробки, які дозволять максимально спростити життя військовим. І це зараз, у 2014 році… що буде в тому ж 2142 можна тільки уявити.

Але в жанрі FPS зараз застій, нас не намагаються здивувати чимось новим, повертаючи з року в рік повторюються локації, видаючи одне і теж зброя. Нові движки дають величезні можливості, нове залізо наближає більш реалістичну графіку, нові гаджети (зразок Oculus Rift) буквально закидають вас в гущу подій… але сучасна війна в іграх вже схоже на тенденцію, причому не в бік розвитку, а швидше незмінності. Адже це простіше і вигідніше розробнику, а значить і видавцеві.

BF4_Levolution_Siege_of_Shanghai_web_0

Взявши за приклад нововведення в Battlefield 4, першим на думку спадає Levolution. Всі пам’ятають перші емоції від падіння хмарочоса в роликах? Це було приголомшливо. Ми чекали тотального руйнування на картах. І ми це отримали… не зовсім в тому вигляді якому хотілося б, але щось таки в цьому є. Хоча деколи цей самий Levolution починає дратувати і набридати, а іноді і зовсім стає марним.

А ось доповнення вийшли і зовсім нудними. Кожен раз одне і теж, але з краплею нововведення. Redux карти з минулих частин, неопрацьовані підлозі-морські карти і пародія на CoD. Відчуття таке, немов у розробників просто немає часу. Ймовірно, так воно і є… як ми знаємо, в даний момент розробкою і підтримкою контенту для Battlefield 4 займається Лос-Анджелеська студія DICE LA, яка раніше хоч і мала досвід в розробці, але явно не зовсім достатній для серії Battlefield. На плечах шведів величезним тягарем лежить Battlefront, на який у мене колосальні надії і mirror’s Edge, яка теж по своєму дуже просунута і незвичайна.

bf4

Final Stand зміг би дати нам саме той геймплей, який чекають дуже багато. Але і тут є одна величезна проблема, яку намагаються вирішити розробники з року в рік, від доповнення до доповнення — баланс. Всі задумки, можливості, ідеї та їх реалізація… все валиться на догоду злосчастному балансу.
Я знаю, що Final Stand вийде черговим доповненням на пару вечорів заради нових стволів, але ж хочеться вірити в краще. Ми поки що не знаємо які режими чекати, але потрібно щось більш глобальне ніж біганина між точками. Ось тут і потрібно було переосмислити режим «Титан» під це доповнення, а режим «Штурм Авіаносця» забути як страшний сон. Особисто я хотів би хутра в Final Stand, реально більшу яка крокує машину смерті.

Тим не менш, невелика різноманітність у грі не завадить. До того ж потрібно підігріти інтерес до футуризму, адже в наступному році повинна вийти Battlefront. І я чомусь впевнений, що DICE зробить все можливе, щоб повернути собі репутацію еталонного розробника ігор жанру FPS. До всього іншого, їхній запал не може згаснути і в 2016-2017 фанати отримають Battlefield 2144, наприклад. А враховуючи, що ЕА потихеньку збавляє обертів і намагається виправитися, то можна дозволити собі побути трохи наївним.

soldiers futuristic weapons sniper rifle artwork 2048x1152 wallpaper_www.wall321.com_56

І якщо розробка нової частини Battlefield (після Hardline) знову впаде на Visceral Games, я буду згадувати про їх серії Dead Space і про той досвід, який вони отримали за час розробки цієї футуристичної франшизи. Склавши їх досвід у створенні сеттінга майбутнього і новий досвід у створенні мультіплєєрних баталій, може вийти щось дуже непогане.

Нехай скептицизм вже й засів у наших серцях, але на те ми і фанати, щоб не втрачати надію. Чекаємо релізу Final Stand, віримо у краще і мріємо про прекрасне.

Дякую за увагу. Діліться своїми думками з даного матеріалу в коммент-секції нижче, а також стежте за новинами і блогами, щоб завжди бути в курсі останніх подій.