З моменту запуску Battlefield 4 в кінці жовтня було написано чимало статей, які висвітлюють проблеми гри. Все це час EA і DICE не поспішали і не поспішають ділитися інформацією з великими ігровими виданнями. На що, серед інших, тепер скаржиться і популярний портал gameinformer.com: «Ми отримуємо дуже мало корисної інформації, яку можемо передати нашим читачам».

У Battlefield 4 було безліч проблем. Проблеми з підключенням, краши, втрата прогресу та інші. EA відклали майбутні проекти в бік, очікуючи поліпшень в грі, які досі не відбулися в повній мірі. Стає очевидним, що всередині студії і самого видавництва коїться щось недобре. Роблячи маленький крок вперед, практично одночасно робиться великий крок назад. І останній такий крок зробив продюсер BF4 Даніель Матрос (Daniel Matros, на фото зверху).

Вчора Матрос у своєму Твіттері запитав геймерів, яке їм грати в гру, яку створили він і його команда. Відповіді, як і слід було очікувати, були досить агресивні. Посипалися звинувачення в тролінгу, які змусили Матроса зізнатися, що він не був обізнаний про поточний стан гри.

Haven’t had time to play bf since november. What’s it like?

— Beyonce Knowles (@zh1nt0) January 2, 2014

— Так і не встиг пограти в Battlefield з листопада. Як зараз виглядає гра?

Genuinely sorry guys and girls. I was not trolling when asking about the game, still on vacay, email turned off and curious about the game

— Beyonce Knowles (@zh1nt0) January 2, 2014

— Щиро приношу вибачення, хлопці та дівчата. Я вас не тролив, я все ще у відпустці, пошта вимкнена, я лише запитав про грі.

Ці твіти — вони не просто бездумні. Вони дуже образливі. Матрос раніше був глобальним менеджером всього ігрового співтовариства під брендом Battlefield. Він просто зобов’язаний бути в курсі.

Ніхто не дорікає його в праві взяти відпустку або відгул, особливо в свята. Але відверто нерозумно демонструвати таку неповагу до шанувальників і явну необізнаність по грі.

EA і DICE не просто випустили зламаний Battlefield. Вони зіпсували основу бренду, вбили клин між собою і лояльними фанатами.