Помри від заздрості, Battlefield.

Squad — військовий шутер, на полях якого будуть воювати до 100 чоловік одночасно. Творці цього шутера раніше займалися одним з найбільших модів за всю історію, мова йде про Project Reality для Battlefield 2, який не так давно виріс до самостійної гри. Не будемо заглиблюватися в опис колишнього мода, будь-який бажаючий зможе знайти інформацію сам. Скажу лише те, що Project Reality, це один із самих хардкорних шутерів з нині існуючих. Гра вимагає грамотного тактичного планування та повної віддачі від кожного бійця. Бої не завжди проходять динамічно, але кожен бій дає не мало емоцій. Уявіть собі гру, яка стоїть між Battlefield і ArmA, ввібравши в себе тільки найкраще від обох франшиз. Ось що представляє з себе Project Reality, і саме на це робить ставку розробники Squad.

Простіше кажучи, Squad — це Project Reality, але:

  • повністю самостійна гра
  • розроблена з нуля і має свої особливості
  • чертовски приваблива

А ось, що кажуть про своє дітище самі розробники:

Squad — командно-орієнтована гра у військовому сеттінге жанру FPS. Для досягнення успіху в кожної операції, від гравців потрібно висока злагодженість дій і комунікація.

Гра побудована з нуля на движку Unreal Engine 4. Гравці діляться на команди, кожна з яких вміщує в себе до 50 бійців. Захоплюючі бої будуть проходити між традиційними і нетрадиційними силами.

Гравці самі будуть вирішувати, як саме пройде бій. У цьому їм допоможе система розгортання бази та інтерактивне оточення. Інтуїтивно зрозумілі команди і інструменти для управління масштабної війною, де стратегія і лідерство важливі настільки ж, скільки і вміння спустити курок.

У планах команди створити масивні поля битв, систему класів, надійну систему планування бази (яка допоможе у штурмі і просуне вашу лінію фронту вперед), систему постачання, реалістичну стрілянину і фізику пошкоджень. Мета створити гру з інтенсивними боями, системою будівель і підтримкою модів.

В цілому, Squad вселяє довіру і щодо виглядає свіжо. Команда чудово знає, яку гру вони хочуть створити та мають перед собою чітко поставлені цілі у вигляді ключових особливостей геймплея.

Деколи в Battlefield не вистачає масштабності, яка могла б бути, і в теж час ArmA не завжди дозволяє провести динамічний бій, змушуючи порахувати травинки пару десятків хвилин. Звичайно, в обох іграх можна знайти щось більш інтенсивне, але адже завжди краще, коли сама гра має до такого типу геймплея. Загалом, Squad інтригує і має шанс на успіх.

Команда вже зібрала достатньо коштів за допомогою Kickstarter, переваливши підсумкову суму за $400 тисяч. Зовсім скоро також планується запуск альфа/бета-тестування.

А ви зацікавлені?