Hardline зможе переманити фанатів CoD і Невеликий огляд на Бету

0
3

Ні для кого не секрет, що EA і Activison, це 2 найбільших конкурента. Кожен намагається всіма силами втримати, а додатково ще і завербувати нових бійців на свої поля битв. Після гри в останню бету Battlefield Hardline, у багатьох може скластися стійке відчуття, що десь ми це вже бачили… Звичайно, новий CoD Advanced Warfare вийшов цілком собі непоганий гравець, але Hardline створив ідеальний образ піхотних боїв, таких, якими вони були в старих класичних CoD.

Я знаю людей, які раніше були фанатами серії CoD, і які стали грати в Battlefield. Багато такі гравці віддають перевагу саме піхотні баталії, на картах, типу «Метро» або «Операція під Замком». CoD, звичайно, заточений на цю справу, але там постійно чогось не вистачає. Hardline взялася за знайому багатьом тему «поліцейських і злочинців», як, наприклад, у PayDay. В той час, як CoD пропонує дуже вузьке поле для перестрілок, де особливо не розгуляєшся, BFH розширює гру і помітно знижує динаміку, пропонуючи більш знижений темп, який дозволить краще координувати дії і ви зможете заздалегідь планувати свою тактику, але не обійдеться і без швидких перестрілок.

Граючи в Battlefield 4, багатьох відштовхувала думка про те, що з’явившись де-небудь на Дорозі Голмуд» вам доведеться бігти багато часу до зустрічі з противником, а то і зовсім потрапити під обстріл танка або вертольота. Багато хто хоче бою тут і зараз, тобто бути залученим в процес відразу ж після відродження. Hardline пропонує вам поринути саме в такий процес, коли не треба роздумувати про майбутнє втікши до чергової точки по полю і поїдаючи тістечко. Часто вас будуть вбивати ще до того, як ви зрозумієте, що відбувається. І це багатьом подобається.

Саме через такий абсолютно полярної протилежності, в даний момент відбувається розрив фанатів серії Battlefield. Одні звикли до повільним і продуманим діям, а іншим не вистачає спритності і екшену. Hardline, звичайно, постарався захопити обидві категорії фанатів, але все-таки більш спрямований на друге. Hardline ідеальний для новачків в жанрі FPS. Тут і навички стрільби можна відточити і продумати тактику на майбутнє, а головне навчитися діяти в команді.

sound_of_da_police_by_evgenyprice-d8gwmhc

Злегка запізнілі враження від Бети

В останній беті нам дали можливість гри на трьох режимах, на зразок класичного захоплення, де ви повинні захопити і утримувати кілька точок для перемоги. Але головними на цьому святі все-таки виступали режими Hotwire (Викрадення) і Heist (Пограбування). Про всіх режимах, картах, гаджетів і техніки можна почитати у нас.

У Hotwire мета виявилася дуже простий і дуже знайомою. Є безліч транспортних засобів, розташованих на всій карті (яка, до речі, виявилася досить маленької). Мета режиму — захопити транспорт, педаль в підлогу і утримувати машину так довго, як тільки зможете. Вище швидкість — більше очок. Цей режим створений скоріше заради забави, а найкращою тактикою виявилося панування повітря. Вертоліт набитий бійцями став машиною смерті для всього, що рухається.

Флагманом у грі, став режим Heist. Завдання терористів пограбувати сховище, набити сумки грошима і звалити подалі, в той час як поліцейські будуть їм всіляко заважати це зробити. Для мене режим став аналогом Rush (Штурм) в серії Battlefield. Парадом правлять в цьому режимі не кращі стрілки, а краще скооперированная команда. Навіть невеликий сквад з кількох людей зі зв’язком, відпрацьовує набагато краще ніж вся команда супротивника, наводячи свою до перемоги.

Звичайно, Hardline не забув і про кастомізацію. Кожен клас має ряд зброї і гаджетів. Чим більше граєте за клас, тим більше його удосконалюєте. Шанувальники серії Battlefield будуть як у своїй тарілці. Але і тут не без ложки дьогтю. Разом з Battlefield 3 і в подальшому з Battlefield 4, гравці отримували все більше і більше озброєння, хтось скаже, що більшість зброї було зайвим, але на кожен стовбур знайдеться свій любитель. Battlefield Hardline надав дуже бідний набір зброї і після цього ти розумієш, що краще надлишок, ніж нестача.

До релізу залишився місяць (якщо дата не буде перенесена) і Battlefield Hardline, незважаючи на якісь мінуси, має шанс сподобається шанувальникам саме піхотних битв (хоча є ще вертольоти, які залишилися такими ж неповороткими). Але що найголовніше, в грі є неткод, і це не той жахливий шматок коду, який зараз в Battlefield 4. Гра йде плавно, стабільно і без яких-небудь збоїв. Картинка стала помітнішою гірше ніж в Battlefield 4, але багато хто все одно навіть зараз не здатні вичавити стабільні 60 фпс у BF4 на ультре, так що зниження якості графіки може піти на користь. Фінальний реліз буде мати більше режимів, велика різноманітність карт і інші приємні дрібниці.

Я, як любитель піхоти, все-таки не зміг полюбити місцеву механіку стрільби, хоча здавалося б, вона тут важливіше всього. Може просто не встиг перейнятися… в будь-якому випадку, це лише суб’єктивна думка. Вона мені здалася якоюсь неотзывчивой, повільною і абсолютно непідконтрольної, місцями навіть «п’яної». Хвалена фізика машин так і не зрушилася, залишившись на колишньому, нічим не солідному рівні. Нарешті, в серії з’явився довгоочікуваний стабільний неткод. Більше немає смертей за стінами, фантомних влучень, відсутності реєстрації та інших витівок попередньої частини, це безсумнівно плюс і віра в майбутнє серії. І Якщо ви шанувальник піхоти у Бою або серії Call of Duty, то вам напевно варто звернути увагу на Hardline.

Всім дякую за увагу, залишайтеся з нами і не перемикайтеся!