Hatred: Яка значимість спільноти?

0
2

Переклад статті з Blogjob.com від OneAngryGamer

Якщо ви стежите за ігровою індустрією, то напевно чули про такій грі, як Hatred. Останнім часом вона привернула багато уваги з боку всіх осередків співтовариства.

Гра Hatred оповідає про людину, чиє серце сповнене ненависті до людства. У цій грі лише одна мета — вбивати. Розробники йдуть проти тенденції створення добрих, барвистих і політкоректних ігор. Вони роблять гру… заради гри, тобто заради розваги.

Пару днів назад грі дали зелене світло в Steam Greenlight… але через кілька годин гру заблокували.

«Ми не хочемо підтримувати гру Hatred виходячи з того, що ми побачили в Steam Greenlight. Подібним іграм ніколи не буде дано зелене світло.» — прокоментував Даг Ломбарді (Doug Lombardi).

Розробники були готові до цього і дали свої коментарі:

«Ми поважаємо думку Valve, навіть незважаючи на те, що такі ігри, як Manhunt або Postal доступні в Steam. Це не завадить нам продовжити розробку, не змінить геймплей або гру в цілому. Ми випустимо гру в термін до другого кварталу 2015 року.»

Після того як гра з’явилася в Steam Greenlight, геймери розділилися на два фронти. Одні твердили про «надмірну невиправдане насильство над простими громадянами», але велика частина все-таки підтримали розробників і їх мета-зробити щось незвичайне, чого вони хочуть.

А тепер питання: Якщо б замість людей були заражені зомбі, і головний герой був змушений стерти всіх з лиця землі, це було б нормально?

Я маю на увазі, чи є сенс змінювати сприйняття гри? Якби в GTA була мета ходити по світу і вбивати всіх перших зустрічних, Valve також заборонили б цю гру? Аудиторія також би відреагувала і зажадала заборонити її?

Крім того, гра була дуже позитивно прийнята в співтоваристві Steam Greenlight, і лише кілька відсотків вирішили, що гру потрібно заборонити. Навіщо давати геймерам голос, коли він нічого не значить і просто нуль у прийнятті рішення? Чому ЗМІ має вирішувати який контент необхідний людям?

Гра Postal вийшла в 1997 році, по суті, є повною копією гри Hatred. У ній теж мету вбивати всіх і кожного, хто встане на шляху. Без мети, без оправдання, без підтекстів. Але гра до цих пір доступна в Steam. Що це? Лицемірство або подвійні стандарти?

Що якщо б у Hatred за плечима був великий видавець? Або студія розробник була впливовою? Це змінило би ставлення до гри? Це змінило думку ЗМІ?

Чому вбивств в іграх потрібно виправдання? Вбивства в Manhunt виправдовують як необхідність, в Postal як стьоб і жарт, в GTA випадковість і необов’язковість. І навіщо давати людям право голосу та вибору, якщо в кінцевому підсумку за вас все вирішать інші.

І для довідки, ось статистика гри в Steam Greenlight всього за кілька годин її існування

Update

Сьогодні, завдяки широкому розголосу, гра Hatred була повернута в Steam Greenlight, а Гейб Ньюелл особисто вибачився перед розробниками допомогою Facebook.

Вчора я дізнався, що гра Hatred була видалена з Steam Greenlight. Я не був у курсі подій, і, зустрівшись з персоналом, я з’ясував, чому було прийнято це рішення. Ми все обдумали і вирішили повернути гру в Greenlight. Я вибачаюся перед тобою і твоєю командою. Steam — це інструмент для розробників і споживачів. Удачі твоїй грі.

Дякую за увагу. Майте свою особисту думку і ніколи не робіть висновок на основі оцінок інших.