Інтервю з Патріком ошонессі щодо техніки в Battlefield 1

0
3

Під час Першої світової війни стався технологічний стрибок, і коли ви почнете грати в Battlefield 1 21 жовтня (або 18 жовтня, якщо ви предзакажете Battlefield 1 Deluxe Edition), то ви отримаєте доступ до всієї техніки, яка справила вплив на сучасні війни. Напевно хочете дізнатися про неї побільше? Спеціально для вас, популярний YouTube’єр PonyLion_HD взяв інтерв’ю у провідного дизайнера Патріка о’шонессі і дізнався у нього деякі подробиці про ігровий техніці.

PonyLion_HD: Кулеметники на літаках. Як це взагалі працює?
Патріка о’шонессі: У двомісних штурмових літаках, заднє місце обладнане обертається на 360 ? кулеметом. На бомбардувальниках також встановлений кулемет ззаду, але кут огляду обмежений лише задньою частиною. Крім того, на бомбардувальниках є більш потужний кулемет ще і в носовій частині, його огляд також обмежений лише передньою частиною.

Як змінилися догфайти порівняно з попередніми іграми серії Battlefield?
Найбільша різниця — це відсутність будь-яких ракет з системою наведення і контрзаходів. Крім цього, аеродинамічна модель нової техніки має деякі нюанси і поліпшення. Тоді літаки були в новинку, і доводилося багато працювати над тим, щоб обдурити гравітацію. Щоб зобразити цю фізику в грі, ми сконцентрували свої сили на передачу почуття ваги і опору повітря техніки. Якщо раніше, весь догфайт зводився до натиснення однієї клавіші після того, як ви почули дратівливий писк, то тепер в догфайте потрібно буде вміти маневрувати, управляти швидкістю і попадати по цілі з кулемета.

Буде управління танком перекладено на відразу декількох персонажів, або водій зможе одночасно водити і стріляти?
Тут все залежить від типу танка, які будуть запропоновані. Наприклад, на одному з танків буде одразу дві гармати з боків, для кожної з яких потрібна окрема людина. Це сильно відрізняється від того, що було раніше в іграх серії Battlefield, де водій одночасно керував і стріляв з головного знаряддя. Ми вважаємо, що такий тип танка відмінно підійде гравцям вміє грати в команді. Нічого подібного раніше ми не робили.

Будуть літаки ефективні проти наземної техніки?
В цілому, всі три класи літаків будуть ефективні проти техніки, хоча деякі потрібно буде налаштувати перед грою на боротьбу саме проти техніки. Деякі налаштування будуть зосереджені на боротьбі проти повітря, а деякі проти піхоти, а ще якісь… проти всього іншого. У пілотів величезну кількість можливостей, які різняться за стилем, вподобаннями або стратегічним потребам.