Інтервю з Патріком Седерлундом на тему Battlefield 1

0
3

На цьому тижні, 6 травня, в Лондонському Gfinity Arena, Electronic Arts спільно з DICE анонсували свій новий шутер від першої особи. Battlefield 1 переводить франшизу в епоху Першої світової війни, часу досить специфічного зброї, громіздкої техніки і кавалерії.

Відразу ж після закритого показу і перед трансляцією світовою прем’єрою, Великобританське видання IBTimes взяло інтерв’ю у Патріка Сьодерлунда (Patrick Soderlund), виконавчого президента EA Studios. Сьодерлунд розповів про те, як команда приймала рішення зображати Першу світову в одинаком компанії і з якими труднощами вони зіткнулися при впровадженні коней в Battlefield.

Питання: Розкажіть, чому ви вирішили перекинути гравців в часи Першої світової війни (далі — 1МВ). У такому сеттінге ігор не так вже й багато, та й ви ніколи її не зачіпали.

На самому початку, ми не особливо-то і були в ньому впевнені. Очевидно, що [Battlefield] 2, 3, 4 і серія Bad Company відбувалися в епоху сучасних воєн. Ми розглядали різні типи альтернатив і дивилися, який геймплей ми зможемо створити. Та й взагалі, ми хотіли побудувати саме таку гру, в яку було б цікаво грати.

До мене прийшли два хлопця — гейм-директор Стефан Стрэндберг (Stefan Strandberg) і його друг — і запропонували мені сеттінг 1МВ. Але я відповів їм, що навіть розглядати цей сеттінг не збираюся. Вони пішли, але потім знову повернулися і показали мені на те, якою може бути гра в епоху 1МВ, і це сильно відрізняється від моїх уявлень подій 1914-1918 років. Головним чином, як сильно змінилося уявлення воєн, коли ще тільки в 1914 році люди скакали на конях з шаблями за спиною, а через кілька років, в 1918 році, почали бомбити ворогів з висоти пташиного польоту, пересуватися в броньованих танках, і опускатися на глибину в підводних човнах. За всього 4 роки люди зробили величезну революцію і еволюцію в технічному плані, що не йде ні в яке порівняння з тим, що відбувалося за всю історію людства. А в поєднанні з тим, що 1МВ торкнулася абсолютно весь світ, дала нам можливість розгорнути ігрові події в абсолютно різних місцях.

Ми також хотіли зробити акцент на більш грубі і близькі зіткнення, тому ми звернули увагу на те, яким був ближній бій у період 1МВ, і зрозуміли, що «Саме те, що потрібно!». Після чого ми відразу ж почали розуміти, яким може бути геймплей, і як ця епоха буде виглядати на нашому движку [Frostbite], з усім тим розмахом, як ми вміємо.

Очевидно, що чим довелося жертвувати, але наскільки реалістично змальовані події 1МВ?

Ну ви повинні здогадуватися, як воно буде. Це буде динамічна гра, може бути навіть більш динамічна, ніж Battlefield 4. Ми збираємося зображати 1МВ крізь призму сучасної епохи. Але, зрештою, це лише гра, так що давайте не будемо обманювати самих себе, ця гра створена для розваги, але ми все одно хочемо залишити її автентичній в плані техніки… та й зброя, воно тут буде тільки справжнє. Так, звичайно, тоді не було 5000 видів зброї [сміється], і багато було лише експериментальним, але ми задоволені й цим, адже це нормально для епохи.

bf1-art001

Ми там в трейлері дирижабль побачили. Як він взагалі в гру-то впишеться?

У плані техніки, ми, звичайно, переплюнули навіть самих себе. Ми там навіть коней додали. Верхова їзда, це ж божевілля! Ми зробили, напевно, самі величезні кораблі, за всю історію Battlefield. А що стосується дирижабля… поки що я не можу багато розповісти вам.

Значить говорите, що будуть коні, і чому тільки геймери люблять коней в іграх. Напевно важко було реалізувати їх, тим більше від першої особи?

Це було одне з тих, з чого ми взагалі почали розробку гри. Ми почали пробувати і перше, що почули від розробників «Та ні фіга! Воно не працює!». Хтось стверджував, що коні точно повинні бути в грі, ніяк інакше. Тому ми знову і знову поверталися до них, і нарешті знайшли відмінне рішення, так що чекайте геймплея.

Перейдемо до одиночній грі. Вся серія Battlefield завжди робила наголос саме на багатокористувацьку гру, і всі ці компанії в недавніх минулих частинах були прийняті не так тепло. Як змінився підхід до синглу в Battlefield 1?

Сьогодні ми не особливо будемо зачіпати тему синглплеера, але я можу сказати, що… буде щось цікаве. Ми підійшли до реалізації компанії з абсолютно іншого боку, у порівнянні з минулими. Над нею тепер працювало набагато більше людей, деякі з яких були спеціально найняті для роботи конкретно над одинаком, і багато з них дійсно дуже досвідчені в цій справі.

І справа в тому, що коли вийшла Battlefield Hardline, команда DICE отримала додатковий рік на розробку [Battlefield 1], та це було вперше з часів Battlefield 2, коли ми перейшли на трирічний цикл, а це, безумовно, дало нам додаткові можливості для творчості і створення деяких геймплейних прототипів, ми могли пробувати нові ідеї, і бути набагато креативніше в плані синглу. Багато чого з того, що ви побачили, є вже завершеними розробками, і ви побачите ці локації в грі. Це великий заділ на майбутнє. Кожен, хто має хоч якесь відношення до розробки ігор, знає, що чим більше часу, тим краще вийде гра, і я сподіваюся, що на цей раз шанувальникам сподобається сингл.

[Далі пішов останнє питання, після чого інтерв’ю обірвалося з якихось невідомих причин]

Activision анонсували ремастерінг версію Modern Warfare, і багато були задоволені цим рішенням. Що думаєте про те, щоб зробити щось подібне зі своїми іграми?

Я не скажу, що такого ніколи не буде. Але прямо зараз ми не хочемо робити щось подбное. Зараз ми сфокусовані на Battlefield 1, але якщо фанати дійсно дуже захочуть ремастеры, то чому б і ні.