ІНТЕРВЮ З ПІТЕРОМ МУР. Частина 2.

0
2

COO EA Пітер Мур досить оптимістичний, коли мова заходить про ігровій індустрії.

«Я вважаю, що ми на порозі золотого століття ігор, вже не має значення де ви знаходитесь. У будь-який час, в будь-якому місці, за будь-яку ціну, скільки завгодно, є величезна кількість ігор для вас.», каже Мур, «Надання ігор для вас — наша задача як компанії».

З цього випливає підхід EA у вигляді гра-як-послуга, це саме те, чого домагається Мур довгі роки. Він хоче надати гравцям уніфікований досвід, як в режимі Ultimate Team в EA Sports Games, у якому можливості консолей доповнюють мобільні додатки. Однак, игропром останнім часом все більше переходить на таку бізнес-модель free-to-play, що включає мікротранзакції і необхідність у постійному онлайні, що на думку багатьох є більш вигідно, хоча не всі готові з цим погодитися.

«Коли мова йде про зростання геймінга, то виникають деякі складності… одна з них-це певна частина гравців-ветеранів, яким не комфортні подібні бізнес-моделі. Я не засмучуюсь, але деколи задумуюсь: Зараз інші часи, інше ставлення до бізнесу, різні споживачі і різне очікування. Ми можемо або ігнорувати їх, або підтримувати. І разом з EA, ми вирішили охопити всіх.» сказав Мур.

«На жаль, не можна робити акцент лише на ветеранів, просто тому що їм щось не подобається. Коли-то я просто вставляв диск або картридж і грав. Але зараз в світ геймінга приходить багато молодих гравців або навіть старих!»

Різноманітна аудиторія гравців змусила EA переосмислити погляди на розвиток. Коли Мур прийшов в EA, він дізнався, що було 67 основних ігор на консолях і PC розробка яких була майже закінчена або вже випущені на ринок. З тих пір, компанія відмовилася від стратегії «випустили і забули», яка домінує в галузі. І перейшла на стратегію «гра-як-послуга». Мур сказав, що 35% співробітників беруть участь у розробці або підтримки додаткового контенту для вже запущених ігор. Компанія запускає в середньому близько дюжини ігор в рік.

«Це абсолютно інший підхід по відношенню до геймерам, який дозволяє прислухатися до їх побажань.», сказав Мур.

З появою соціальних медіа майданчиків, вся промисловість змінила способи взаємодії зі споживачами. Наприклад, в першу ніч E3, за допомогою twitter’а a Мур демонстрував свою реакцію на нових Star Wars, mirror’s Edge і Mass Effect, а також на невідомі тайтли від Bioware і Criterion.

«Половині людей сподобалося, що ми показуємо прототипи ще не готових проектів, то як ми створюємо їх. Хоча другій половині здалося, що ми намагаємося обдурити їх. Таким чином, чи робите ви щось чи ні, ви в будь-якому випадку не попадете всім.», сказав Мур.

Мур сказав, що EA всіма силами намагається залучити співтовариство в бізнес компанії. «Ви повинні прийняти соціальні медіа як щось позитивне, а не негативне. У кожного є своя думка і ви повинні вміти підбирати правильні слова»

Наприклад, Мур стає на бік фанатів серії Need For Speed, які вважають, що франшиза була втрачена. З минулого року роль розробника взяла на себе компанія Ghost Games, які випустили Need for Speed Rivals, багато хто все ще сподіваються на них. «Вони взяли франшизу, яка була нерозривно пов’язана з Criterion кілька років. Їм потрібен час, щоб зробити щось своє, несхоже на минулі розробки. І вони заслуговують на це час.», говорить Мур.

Мур сказав, що всі ці нововведення розраховані насамперед на розширення аудиторії геймерів, і це позначається на тих же ветеранів, які отримують не те, до чого звикли. Мур вважає, що ігри повинні змінюватися.

«Ми просто повинні прийняти це. Ми повинні прийняти зміни. Ми ж не можемо плюнути на все як музична галузь. Де споживач зобов’язаний придбати диск ціною в 17$ в якому йому потрібні лише пара пісень.»

Звичайно, зараз є Apple і їх iTunes, і споживачі стали більш лояльно ставитися до покупок музики, але шкоди вже завдано.

«Якщо торкнутися теми музики, то її продаж вже не вигідна. Бізнес-модель музичної галузі більше дивиться в сторону публічних і приватних концертів, товарів, речей і всього подібного.», сказав Мур, «Але насправді, продаж музики — не найголовніше для більшості музикантів.»

Мур сказав, що розуміє побоювання щодо нових бізнес-моделей в іграх. Дивлячись на себе з боку, він говорить, що сам частенько бурчить якщо змінюються якісь правила у спорті. Але тим не менш, він досить відкрито приймає нові зміни і ставиться до цього з розумінням. Саме цього він чекає від геймерів. Потрібно забути про те, що відбувалося і готуватися до кращого.

«Якщо річка прогресу тече, а я буду веслувати моє каное в протилежному напрямку, то в кінцевому підсумку я можу втратити все. Ми просто повинні прийняти той факт, що мільярди людей грають в ігри.», сказав Мур.

Це була друга частина інтерв’ю з Пітером Мур для GamesIndustry. Ви можете прочитати першу частину опубліковану вчора.