Інтервю з Пітером Мур.

0
3

Пітер Мур — Головний операційний директор EA. Досить відома особистість у світі геймінгу. У 1999 році він допоміг компанії SEGA запустити Dreamcast. У 2005 році він був з Microsoft коли та випустила Xbox 360 на ринок. А на цей раз, Мур вважає, що зможе спостерігати відмінну битву консолей до нового року.

«До кінця цього року має бути величезна безліч контенту, а на початку 2015 і того більше.» Сказав Мур. В той час як перехід на нові консолі буде тільки збільшувати витрати — Мур сказав, що кожен рік EA витрачає мільярди на людей, технології та розвиток — перехід на нові консолі повинен бути не таким жахливим, як в минулий раз.

Також не залишено без уваги і ринок мобільних ігор. Мур чекає запуск iPhone 6 цієї осені, т. к. вважає, що Apple розуміє, як сильно розвиваються мобільні ігри.

Незважаючи на зростання нових консолей на ринку, Мур припускає, що EA не зможе швидко та ефективно перерозподілити свої ресурси на підтримку приставок. «Тим не менш, ми розпланували ресурси на кілька років вперед і врахували нове покоління консолей отримавши Dev-комплекти, що дало свої плоди… Ви можете подивитися наш податковий звіт, щоб переконатися в цьому.»

Підтримка з боку EA може бути дуже істотна для Xbox і PlayStation One 4 в найближчі роки, але малоймовірно, що EA повернеться на ринок 3DS і PS Vita, дві портативні консолі отримали зовсім жменю ігор, після чого розробки були припинені.

«Ми підтримуємо обидві ці платформи», сказав Мур, «Але наші ресурси обмежені, так і попит на ці консолі триває всього пару-трійку років.»

Тим не менш, Мур був особливо зачарований потенціалом мобільних платформ і відзначив, як швидко застарілі консолі (PS3 і Xbox360) зникають з поля зору.

«Є надія, що ми отримаємо гідну прибуток ще пару років, і ми будемо продовжувати робити ігри для цих платформ, поки фанати купують їх.» сказав Мур.

«Нам потрібні потужні компанії, як Sony і Microsoft, які будуть боротися між собою, це стимулює інвестиції і спонукає конкуренцію. Не вистачає Nintendo з їх Wii U. загалом, все це добре як для геймерів, так і для навколишнього середовища.», говорить Мур.

Але ж є ще PC, як вважають багато геймери, конкуренція тут відсутня геть. Мур не згоден з такою думкою і не вважає Valve з їх Steam такими монополістами (Origin, до речі, має понад 50 мільйонів зареєстрованих користувачів), і вже тим більше не оцінює їх як прямих конкурентів.

«Я думаю, Steam робить неймовірну роботу», сказав Мур, «У них величезний каталог ігор, набагато ширше ніж у нас, але і зовсім інша модель бізнесу. Ми не намагаємося конкурувати зі Steam. Ми хочемо бути пов’язані зі споживачем безпосередньо.»

Steam має перевагу перед Origin, але Мур вважає, що EA надає більше можливостей клієнтам оцінити їх товар. У приклад він наводить їх розвивається акцію, в якій у користувачів буде можливість безкоштовно завантажити гру і грати в неї певну кількість часу (певний варіант демо-версії), а так само акцію за назвою «Гарантія відмінної гри», завдяки якій будь-який користувач має можливість повернути гру і отримати гроші назад, якщо їх щось не влаштувало. Мур здається був дійсно роздратований тим, що EA можливо вкладає замало коштів на підтримку PC.

«Ми робили ігри для PC, коли Гейб Ньюелл ще ходив у школу. Споживачі люблять його, і це добре для індустрії.», каже Мур, «Ми завжди були видавцем номер один, як розробники/видавці ми підтримували PC навіть більше ніж Microsoft на протязі багатьох років. Так, ви можете вважати, що цього недостатньо, але це все, що ми можемо. Багато компаній відносяться до ринку PC дуже посередньо.»

У той час як ЕА дивиться на консолі, мобільні і PC, як на цілком успішні платформи, компанія трохи більш обережно ставиться до змін, що відбуваються «віртуальної реальності».

«Ми продовжуємо стежити за нею», – сказав Мур, – Але того, що відомо на даний момент, недостатньо, щоб впритул зайнятися їй.»

Мур хвалить технології та розробку Morpheus і Oculus, але вважає, що їх найбільша спрямованість — створення неймовірних відчуттів — також може бути і їхнім великим недоліком.

«Це приголомшливі відчуття, але це ви», говорить Мур, «Ви будете перебувати посеред цього світу, не звертаючи уваги на те, що відбувається навколо, з одного боку це може виглядати нерозумно. Наприклад, Google Glass, носить ці окуляри виглядає як дурень зі сторони. І все це ми повинні подолати, тому що це грандіозні технології. Якщо все буде зроблено правильно, у тому числі і з комерційного боку, це буде успіх.»

Це була перша частина інтерв’ю GamesIndustry. Продовження завтра.

Будьте з нами і слідкуйте за новинами, щоб завжди бути в курсі останніх подій.