JackFrags: Браузер серверів, ігрова механіка і стабільний запуск BF1

0
82

JackFrags розмірковує на тему ігрового процесу, його механіки і стабільності запуску Battlefield 1.

Переклад: Олександр «SpiritOfNet» Костюков
Текст читав: DeToma7o

Текстова версія

Привіт, хлопці! З вами Джек, і сьогодні у нас є пікантні подробиці та інформація про BF1, якими я хочу з вами поділитися.

Також я хотів би подякувати вам. За останні 7 днів у мене додалося 26 тисяч передплатників, і це просто божевілля. Схоже, локомотив пропаганди Battlefield мчить на всіх парах. І перш, ніж ми почнемо, трохи інформації: трейлер BF1 всього за 24 години увійшов до списку найбільш переглядаються роликів YouTube. З розуму зійти! Крім того, згідно з даними видання Форбс, він є самим залайканым трейлером за всю історію сервісу. Якщо подивитися на статистику, то видно, що всі відео в топі за кількістю лайків є музичними. Інші, пов’язані з іграми, фільмами і ТБ-шоу знаходяться нижче трейлера Battlefield 1. І я більш ніж впевнений, що хлопці з Дайс дуже раді цьому.

Отже, на що ж ми дивимося зараз? Зацініть — у канадського ритейлера EB Games ця картинка висить на сайті в якості промо замовлення БФ1 з набором «Пекельні бійці». Як можна побачити, тут є досить круті моменти.

Почнемо з М1911. Це підтвердження того, що, відповідно до наших міркувань, ми вже бачили в трейлері. Цей культовий пістолет буде в грі. І, я припускаю, це один з варіантів скіна пістолета, що радує око. Очевидно, не буде нічого божевільного начебто скінів з CS:GO, які б просто не вписалися в тематику Першої світової. Схоже, DICE прискіпливо поставилися до створення скінів і додавши до зброї всі ці мітки і гравіювання, як ніби це зробив реальний боєць.

Трохи правіше знаходиться знак відмінності Пекельних бійців — “Носіть емблему елітного загону Пекельні бійці і вселяє страх у ворогів на полі бою”. Швидше за все, як я думаю, вона буде носитися на лівому плечі. Подивіться на оригінал. Ці люди дійсно були підрозділом армії США в роки Першої світової.

У нижньому лівому куті нас окопный дробовик Пекельних бійців з їх емблемою, травленням “Бронзові чоловіки” і написом “Не відступати. Франція 1918”. Швидше за все, це варіант окопного дробовика Вінчестер 1897.

І в завершенні йде ніж боло з гравіруванням «369» на ньому, представляючи нам тим самим 369-й піхотний полк армії США. Ми знаємо, що ближній бій займе вагоме місце в грі, так що зброї ближнього бою повинно бути в достатку. Судячи з розмірів цього ножа, припускаю, що працювати він буде тільки на ближній дистанції, але зате розмахувати ним вийде швидко.

Більше тут сказати нічого, крім того, що якщо ви купите це видання, то отримаєте семиденний ранній доступ до якоїсь карті, яка буде випущена в 2016 році.

Продовжимо парою уривків з інтерв’ю зі значущими людьми з DICE, що працюють над грою.

Перше інтерв’ю з Деніелом Берліном до Game Speed. Питання було задано про готовність до запуску. Деніел відповідає: “На цьому ми і сконцентровані. Ми знаємо, що старт буде складним. Працювали довгий час над цим. Ми випустили Баттлфронт, старт був дуже успішним. Запустили відкриту бету, щоб переконатися в стабільності. Це був дійсно великий досвід, з якого ми багато почерпнули, і, як нам здається, з Battlefront ми досягли успіху. Все, чого ми навчилися, ми будемо використовувати в Battlefield 1″.

Всім нам очевидно, що запуск Battlefield 4 пройшов не дуже гладко і супроводжувався вильотами, нестабільністю, жахливим неткодом. Згодом цю справу було виправлено DICE LA і Visceral. Слідом йшов запуск Hadline і Battlefront, які, варто зізнатися, були досить рівними на світовій прем’єрі. Так що давайте схрестімо пальці, нехай DICE контролюють ситуацію з запуском BF1, грунтуючись на минулому досвіді і отриманої інформації з бета-тесту. Такі речі як мережевий код і стабільність повинні бути непохитними, інакше Battlefield 1 стане черговим жирним плямою на серії, і всі нові гравці отримають не найкращі перші враження. Загалом, тут я дотримуюся обережно-оптимістичних поглядів.

Друге інтерв’ю з Олександром Грондалем до «Еврогеймеру». Олександр дав свої коментарі за класами пілота і танкіста: “Ідея з ними була такою, що ви повинні керувати головним танковим знаряддям. І саме цю зброю ви берете. Ми хотіли, щоб ви повністю присвятили себе тієї ролі, яку обрали. Думаю, що в цій ідеї досить багато імпровізації. Тим самим, ми даємо собі можливість урізноманітнити особливості класів і пов’язаного з ними геймплея — яке спорядження вони візьмуть із собою на полі бою щодо інших класів. У всіх У них є свої унікальні варіанти зброї та спорядження”.

Ну, схоже, ми отримали підтвердження того, що пілоти і танкісти отримають окреме зброю.

Крім цього, Олександр поїдав нам про штыковых атаках і геймплею: “Спершу ви встановлюєте багнет на зброю. Після цього ви просто біжите в атаку. Кожному, хто попадеться вам на шляху, не поздоровиться. Як тільки штикова атака завершена, ви вільні”.

Схоже, почавши штикову атаку, це поглине вашого персонажа повністю до тих пір, поки він не видихається, не зустрінеться з ворогом, чи не наткнеться на великий об’єкт або стіну. Ну, або вас просто застрелять. Мені здається, що немає варіантів скасувати цю атаку. Ймовірно, це може негативно позначитися на геймплеї, коли контроль над ситуацією у гравця забирають. Але я розумію, чим керувалися розробники, — без ризику не бувати нагороди. Я чекаю не дочекаюся можливості організувати штикову атаку 32-на-32 де-небудь на рівній місцевості і подивитися, хто переможе. Принаймні, ця ідея представляється мені кумедною.

Якщо ж ви хочете ознайомитися з будь-яким з цих інтерв’ю, то дивіться посилання в описі.

Крім того я натрапив на цей цікавий пост в Реддите. Автором його виступає хлопець з ніком Warp. Він гадає про те, яку кастомізацію зброї ми зможемо побачити в Battlefield 1. В якості прикладу він використовує гвинтівку Gewehr 98. Він показує нам п’ять різних варіантів прицілів, які можливо використовувати з цією зброєю. Два варіанти стовбура, різні по довжині. Як обважування призводить багнет-ніж і гранатомет. А як вам вибір матеріалу для рушничного ременя, який буде впливати на такі характеристики як стабільність, точність і віддача. Навіть застосування глушників, оптичних прицілів і збільшених магазинів було можливо під час Першої світової. Це демонструє нам дивовижне кількість варіантів кастомізації зброї того часу. І я впевнений, що все це та багато іншого ми побачимо у грі.

Якщо ви вирішили поглянути на цю гілку, то посилання на неї в описі.

І наостанок. Було оголошено, що ви можете помацати Battlefield 1 на заході від ЕА, який пройде 12 червня в Лос-Анджелесі та Лондоні. Наскільки мені відомо, хто завгодно може записатися на цю подію. Вам не обов’язково бути журналістом, ютьюбером, стримером і тому подібним. Посилання на сторінку для запису також буде в описі під відео.

Всю інформацію про зброю Першої і Другої світових воєн, яку я дізнався за останній день або близько того, я збираю в одне велике відео. Якщо ви зацікавлені в тому, щоб побачити його, то тисніть на кнопку з підпискою. Якщо все піде за планом, і я встигну додати його вчасно, то відео буде завтра.

Як завжди, хлопці, спасибі за перегляд! Якщо побачене вам сподобалося, то ставте пальці вгору, ну а якщо немає — пальці вниз. І до швидкої зустрічі!