Карл Магнус — відносно нового обладнання.

0
9

Як ви вже знаєте, сервера Battlefield 4 піддалися модернізації обладнання, що згідно з відгуками дуже позитивно позначилося на грі.

Гравці почали відчувати серйозні проблеми з грою після запуску доповнення Naval Strike, найбільше дісталося гравцям на PlayStation 4 і Xbox One. Багато фанати висловили своє невдоволення на форумі Battlelog’а, після чого DICE пообіцяли виправитися.

Після недавнього оновлення, багато хто зітхнув з полегшенням, адже проблеми з лагами (Або Rubber-banding) були повністю вирішені..

Віце-президент і генеральний менеджер «DICE» Карл Магнус, опублікував відкритий лист, в якому описуються недавні неприємності пов’язані з обладнанням серверів.

«Всім привіт.

Як ви знаєте, ми довго намагалися вирішити проблему лагів (Rubber-banding), які відчували гравці всіх платформ після запуску Naval Strike. Всьому виною було обладнання наших серверів, яке було задіяно для матчів на 64 людини.

Ми інвестували більше коштів, тим самим модернізувавши обладнання та підвищивши їх продуктивність, що допомогло вирішити всі проблеми. У ході підготовки ми провели багато тестів і випробувань, щоб виключити подібні проблеми в майбутньому. На даний момент вже видно поліпшення і ми не збираємося зупинятися на досягнутому.

Весь процес зайняв більше часу, ніж ми розраховували, але ми хотіли бути на 100% впевненими, що робимо все правильно.

Ми хочемо, щоб у гравців склалося більш позитивне враження від гри. І вся виконана робота дозволить грі стати краще. Залишайтеся з нами, щоб бути в курсі подій.

Спасибі.

Карл Магнус Троедссон, Віце-президент і генеральний менеджер DICE.»