За останню добу з моменту оголошення проекту «Карта Спільноти» багато шанувальників Battlefield 4 поспішили поділитися своїми уявленнями про майбутню локації. На адресу розробників і на загальне обговорення прийшов вже не один десяток робіт, але лише деякі отримують позитивні відгуки (поки тільки від самих гравців). Один з таких концептів нам теж видався цікавим, тому ми і вирішили вам про нього розповісти. Мова піде про сумно відомому місті-примарі.

Далі слід наш переклад тексту автора: Europe_1986 (Reddit). Для того, щоб побачити зображення — клікайте по посиланнях.

Battlefield 4 — Прип’ять

концепт карты

А — Супермаркет і ресторан
Тут у вашому розпорядженні весь перший поверх з провідними назовні дверима в кінці.

B — Готель «Полісся»
В готелі ви отримуєте доступ на перший поверх і, можливо, на сходи, яка веде на дах, для снайперів. Не впевнений, що спільнота думає з приводу вертикальності, але з деревами і рослинністю на карті ви можете легко сховатися від них.

C — Професійно-технічне училище
Я не зміг знайти гарну картинку для цього місця, але ви зрозуміли ідею. Будівлі училища складаються з 2-3 поверхів і чудово підійдуть для піхоти. Тут також добре виглядав би режим «Сутичка команд», якщо DICE вирішать його додати.

D — Колесо огляду
Це місце більше розраховано для техніки, так як вона пропонує досить мало укриттів, за винятком чагарників і інших дрібних структур.

E — Гуртожиток технікуму
Знову ж, картинка не дуже, але розкладка ясна. Перші поверхи обох будівель можуть бути доступні, а дерева зовні послужать додатковим укриттям. Також сюди не завадила б сходи, що відкриває шлях снайперам на дах, що стане противагою іншим снайперам на даху готелю.

Тепер що стосується руйнувань. Мені здається, тут кращим варіантом послужать мікроруйнування. Вибухає майже кожна стіна, а Колесо огляду можна навіть обрушити. Знаю, DICE сказали «ніякого леволюшена», але це не зовсім широкомасштабне руйнування, яке могло б додати більше укриттів на пустирі.

Техніка. DICE хочуть карту, яка зможе підтримувати транспортні засоби. Ну, ця схема цілком підходить для наземної і повітряної техніки. У кожної команди на старті є танк і менш великі засоби пересування (квадроцикл, байк). Точки A і E відкривають доступ до БТРам, а B і D — до ударного вертольоту.

Що скажете? Взагалі, це мій перший досвід надання концепт-дизайну карт, тому я розумію, що він не буде досконалим.