Креативний директор EA: Реліз Battlefield 4 виявився дуже успішним

0
3

Популярний в англомовному світі геймінга інтерв’юер і автор численних статей на найпрестижніших ігрових ресурсах Натан Грейсон (Nathan Grayson) днями поговорив з креативним директором Electronic Arts Річем Хиллеманом (Rich Hilleman). Темою для розмови стали невдалі запуски Battlefield 4 і SimCity.

Натан Грейсон: SimCity і BF4 мали жахливий старт. SimCity не працював більше місяця, а у BF4 раніше проблеми. Як тепер ви підходите до процесу запуску?
Річ Хиллеман: Не впевнений, що поділяю вашу думку. Battlefield 4 [на старті] був надзвичайно успішним продуктом для обох консолей і ПК. З точки зору продажів і з точки зору геймплея.

Натан Грейсон: Безумовно, BF4 дуже хороша гра, але ви ж не можете просто так списати місяці глюків і проблем з серверами. Деякі люди не могли грати протягом перших декількох тижнів.
Річ Хиллеман: Мені здається, тут було багато галасу з приводу гри, але це і не дивно. Чим більше клієнтів, тим більше шуму. Ми зробили щось неправильно. Ми знаємо. Ми збираємося це виправити. Ми постараємося краще передбачати бажання наших клієнтів. Але я не згоден з тим, — і я впевнений, багато клієнтів мене підтримають — що це поганий продукт, який «якби я міг, то не купив би». Я думаю, зараз ми чуємо щось на кшталт «Ви зробили гру, і вона нам дійсно подобається. Але нам би вона подобалася ще трохи більше, якщо б не було цих проблем». Більшість цих проблем нам усунути під силу, і ми зробимо це.

Натан Грейсон: Ви розглядали можливості поліпшення вашого процесу? Поліпшити внутрішнє тестування? Поліпшити бета-тестування? Ранній доступ зараз в моді, і часто він починається з альфа-тесту. Мене не покидає відчуття, що Battlefield 4 на старті повинен був бути саме так.
Річ Хиллеман: Я не можу зараз навести точних цифр, але можу сказати, що BF4 зазнавало близько 10 тисяч бета-тестерів, перш ніж гра була запущена. Деякі проблеми, які були у нас, виявилися пов’язані з ще не вийшли системами. Складно проводити бета-тест на не вийшла системі … Очевидні та кричущі проблеми — ті, на які наші клієнти скаржилися найчастіше — стали для нас пріоритетними, і ми усунули їх …

Натан Грейсон: Наскільки радикально ви підійдете до змін процесу [випуску гри] в майбутньому? Наприклад, чи ви плануєте надавати DICE більше часу і можливостей, щоб вони встигли згладити всі нерівності?
Річ Хиллеман: Ця команда випустила гру тоді, коли сама вважала за потрібне. Не думаю, що ми просто висмикнули її з їхніх рук. Але процес [випуску гри] завжди схильна мінятися. Якщо ви подивитеся на попередній та на поточний запуски, вони будуть відрізнятися на 80%. І наступний реліз Battlefield, швидше за все, буде на 80% іншим …

Натан Грейсон: Як клієнт, що знаходиться на хвилі всього цього — SimCity, Battlefield 4 і т. п. — чому я повинен купити наступний гру від EA під час або до її релізу? Чому я повинен вірити, скажімо, в Titanfall?
Річ Хиллеман: Titanfall створює інша організація. Respawn дуже жорстко контролює свій проект. Це все, що я можу вам сказати.