Літнє оновлення Battlefield 4 від 1 вересня

0
2

1 вересня — це не тільки міжнародний свято знань. Сьогоднішній день в світі Battlefield ознаменований виходом великого «літнього» оновлення для Battlefield 4 і першої нічний карти з безкоштовного DLC «Night Operations».

Розмір патча для ПК-версії: 847,9 Мб

Патч Battlefield 4 від 01.09 — Список змін

Загальні зміни

— Усунуто ряд відомих експлойтів в грі.
— Доданий балансувальник команд як дефолтна серверна опція для великих режимів.
— Виправлена помилка, коли гравець міг відродитися на бійця загону, що знаходиться під вогнем.
— Тепер придушення працює більш коректно.
— Додана карта Zavod: Graveyard Shift.
— На екран дислокації додані налаштування сервера: Standard, Classic, Hardcore.
— Оновлена анімація бійців, щоб позбутися від проблеми «смикання ніг» у всіх, хто біжить спиною назад, злегка змінюючи напрямок руху вліво-вправо.
— Для всіх анлоков (будь-яку зброю і предмети) додана можливість використовувати їх на нерейтингових серверах.
— Рух солдатів: сповільнене з 0,4 до 0,35 при переміщенні з боку в бік, щоб знизити різкість рухів.
— Виправлена помилка з довготривалими вогневими точками на «Заводі» та інших картах. Тепер сошки можна встановлювати тут навіть на підвіконнях.
— На нічних картах змінена максимальна дефолтна дистанція споттинга — до 200 метрів.
— Виправлена помилка, коли бійці випадково отримували пошкодження і навіть гинули від прогулянок по сходах і іншим похилим об’єктів.
— Виправлена помилка, коли бійці отримували пошкодження від перестрибування об’єктів і некоректних приземлениях.
— PS3: виправлення помилок, базуються на оптимізації пам’яті.
— Всі консолі: гравцям дозволено залишати загін у грі, створеної за допомогою функції «приєднання до загону».
— Всі консолі: додано Night Operations Large, Night Operations and Night Операцій в швидкому матчі» для карти Zavod: Graveyard shift.

Мережа

— Оновлено визначення серверних збоїв, щоб краще відстежувати «невдалі» сервери.
— Покращена обробка втрати пакетів для клієнтів.
— Покращено проблема з «rubber banding» (коли гравця відкидає назад) з боку клієнта і сервера.
— Фікс проблеми, через яку гравець міг спостерігати хибний показник здоров’я, отримуючи шкоди під час відновлення.
— Змінна FrameHistoryTime зведена до 1, щоб уникнути запилення на швидко рухомих транспортних засобах (в основному джетах).
— Оновлено серверний та клієнтський код для підтримки змінних швидкостей обміну даних/моделювання.
— Додані індикатори для поточної швидкості обміну даних/моделювання на екрані завантаження (тільки >30hz) і екрані дислокації.
— Повідомлення про мережевому статус: додано HUD-індикатори і попередження для поганих або посередніх мережевих підключеннях.
— PC/PS4/XB1: значно покращено затримка шкоди між клієнтами, змушуючи всіх клієнтів відправляти шкоди на основі частоти кадрів замість швидкості моделювання.

Звук

— З’явилися звукові обструкції (перешкоди).

В залишку

— Доданий жетон, який буде відслідковувати вбивства ножем.
— Виправлена помилка з невірним числовим відображенням на «танкові» жетонах, коли показувалося загальна кількість медалей, а не нашивок.
— Виправлено відстеження вбивств на пропущених жетонах «майстерності», які були додані в попередньому патчі. Тепер прогрес відображає загальну кількість вбивств з таких зброї.

Транспорт

* Башти:
— Оновлена логіка веж дозволяє змінити швидкість моделювання.
— Додана регулювання чутливості для всіх пристроїв на всіх платформах.
— Додані нові ввідні характеристики для всіх веж.
— PC: Виправлена проблема, що виникає при швидкому повороті мишкою, яка призводила до руху вежі не в тому напрямку.

* Виправлена проблема при вільному огляді в транспорті, яка негативно впливала на fps і занижувала швидкість руху. Тепер моделювання солдатів більш точне.
* Зміни літаків:
— Повернуто фізика ударних літаків до минулим налаштувань (313).
— Виправлена проблема, коли попадання в рухому техніку робили неможливим відновлення.
— Виправлена проблема, яка перевертала літак і призводила до тремтіння камери.

* Інтер’єр всієї повітряної техніки отримав нові параметри відбиттів і кольору скла, що поліпшила огляд і видимість.
* Виправлена проблема, при якій гравець не міг завдати шкоди противнику, який в цей час знаходився на відкритому місці в будь-якому типі транспорту.
* Виправлено вплив спутной струменя гідроцикла на нічне бачення.
* Знижена яскравість інфрачервоного і нічного бачення для танків з 2 до 0.45.
* Знижений масштаб ефекту блума на тепловізорах техніки.
* Підвищена дистанція виявлення техніки/солдатов у ПЛЦ з 300/45 до 375/100.
* Вся техніка на нічне версії Заводу 311 отримала фари і внутрішнє освітлення.
* Розумні ракети ударних вертольотів:
— Знижена скорострільність з 300 до 200.
— Кут доведення ракет знижено з 30 до 10, що ускладнює стрілянину по рухомим цілям.

* Мобільна АА (Зенітка)
— Скориговано співвідношення перегріву стовбурів, для досягнення балансу між 20мм і 30мм.
— Для 20мм піднята дистанція стрільби.
— Для 30мм знижений розкид.

* Ракети з наведенням — зроблені більш ефективними:
— Знижена швидкість розвороту ракети.
— На більшості типів ракет підвищена швидкість наведення.
— Радіус вибуху був скоректований, щоб виключити «запилення».
— Змінено тип утрати з ударної хвилі на пошкодження від зіткнення — наприклад, при використанні димової завіси на танку, впала поруч ракета не завдасть високий шкоди.

* Ракети Hydra, Розумні ракети і Зуни тепер правильно пошкоджують стіни.
* PS4: виправлена проблема, яка псувала налаштування кастомізації техніки при перевстановлення гри.
* PS3/PS4: Виправлена проблема, яка скидала кастомізацію за замовчуванням після форматування PS3/PS4.

Зброя

* Виправлена давня проблема, коли зброя помилково перезаряжалось (виглядало так, немов перезарядилось, але насправді немає).
* Знижена частота трассерів для всього автоматичної зброї. Раніше кожна куля була трассером, тепер кожна третя.
* Приголомшуючі гранати:
— Ефективний кут тепер 145 градусів.
— Знижена тривалість засліплення союзників до 0.6 секунд.
— Більше не сліпить мертвих.
— Збільшений ефект придушення від вибуху гранати.
— Зменшено кількість гранат в екіпіровці з 3 до 2.
— Ефект засліплення працює однаково як в темряві, так і на світлі.
— Захищені «екрановані» гравці (в танку, наприклад) тепер не ослепляются. Однак, гравці, що сидять на відкритих місцях, будуть засліплені.
— Час життя гранати знижено з 10 секунд до 1.5 секунд. Тепер гравці з верхніх поверхів не зможуть зліпити гравців на нижніх.
— Покращена система відстеження укриттів, яка повинна знижувати ефект оглушення.

* ТВ-ракети
— Множник утрати по піхоті підвищено з 1 до 3.
— Радіус вибуху підвищено з 1.5 метрів до 3 метрів.
— Покращено чуйність і управління.
— Виправлена проблема, яка призводила до застреванию гравця в повітрі після пострілу ТВ-ракетою з вертольота або човна.

* Підвищена дистанція і швидкість SRAW.
* Виправлена проблема, яка викликала сині спалахи, коли гравець стріляв з протитанкової зброї, дивлячись на яскраві джерела світла (наприклад, на сонці).
* На нічних картах скоригована і покращено видимість оптики з нічним баченням.
* Виправлена проблема моргає інтерфейсу на UCAV.
* Для трассерів знижена яскравість, щільність і протяжність.
* Повернуті сошки на AN94. Відкриті за замовчуванням.
* Видалено додатковий стовбур при використанні важкого стовбура зброї на PDW. Впливає на MX4, P90, UMP45, і UMP9.
* Доданий блимає червоний індикатор для хв М15, з метою підвищення їх виявлення на нічних картах (і взагалі в темних зонах).
* Перейменовані всі назви РПК-74М на РПК, а також L96A1 на L115.
* Для Mare’s Leg виправлено відображення анімації від 3-го особи.
* Mare’s Leg: Додано потовщений стовбур, який дозволить знизити ступінь розкиду з 2 до 1.
* М26 Голчасті: Знижена кількість снарядів з 19 до 12, щоб вирівняти його з M26 MASS.
* Знижений множник утрати від попадання в голову для Револьверів/БПС/Desert Eagle 2.35 до 2.13.
* L86: Знижена горизонтальна віддача з 0.185/0.185 до 0.16/0.16.
* Виправлення зероинга:
— Початкова швидкість польоту кулі 1.004 для CS5 (по вертикальній осі). Нуль (шкали) змінено з 100м до 75м.
— 1.41929 для АС »ВАЛ». Нуль змінений за 50м до 35м.
— 1.41929 для Гроза-4. Нуль змінено з 35м до 35м.
— AK5C: Швидкість неподавленной кулі знижена з 630 620. Нуль змінено з 61м до 60м. Поправки зроблені у відповідності з іншими карабінами.

* Виправлення за «Хед-гличу»:
— Додано виправлення (поява кулі наближене до стовбура) для всіх варіантів M26.
* Доданий новий ефект вибуху бомби JDAM.

Ігрові режими

* Майстер зброї:
— Виправлена проблема, при якій напружена музика продовжує грати, якщо гравець досяг останнього рівня, але вийшов з гри.
— Виправлена проблема неправильного відстеження статистики.
— Виправлена проблема, що призводить до падіння сервера при використанні вогневої позиції [поняття не маю що це, але щось на кшталт стаціонарних кулеметів або окопів].
— Доданий функціонал таблиці лідерів.
— Тепер відображаються нескінченні патрони в інтерфейсі.

Карти

ЗАВОД: НІЧНА ЗМІНА
* Додані сходи для всіх модів, крім «Знешкодження» і «Майстер Зброї».

ЗАВОД 311
* Виправлена проблема, при якій гравець міг покинути межі ігрового світу.
* Додані сходи для всіх модів, крім «Знешкодження» і «Майстер Зброї».

ОПЕРАЦІЯ »БІЛА ІМЛА»
* Оптимізоване використання пам’яті.

ОПЕРАЦІЯ »ПІД ЗАМКОМ»
Xbox 360: Оптимізовано испольльзование пам’яті.

ДОРОГА ГОЛМУД
* Виправлені рожеві балки на зруйнованих будівлях.

BATTLELOG
* Видалено вимога плагін для Google Chrome, тепер Origin виконує необхідні функції. Вам слід оновити клієнт Battlefield 4, але сама функція буде запущена трохи пізніше.

Для вас витрачали свій час, переживали і плювалися, але з любов’ю переводили Олександр «StarJericho» і Павло «Snusmoomrik» 😉